Seminar MyQM
Spreker: Frédéric Devroye (co-founder MyQM)
Taal van de presentatie: Nederlands
21/11/2019 (14u15 – 15u00) – zaal Jupiter-Uranus
De kwaliteit van uw klantenservice beheren. Een kinderspel.
MyQM is toonaangevend inzake Quality Monitoring en helpt organisaties met het menselijke aspect van teammanagement, waarbij kwaliteit centraal staat. Het Belgische MyQM, met jarenlange ervaring i.v.m. contact centers, is actief in 12 landen en biedt oplossingen in verschillende talen. In Europa maken al verschillende kredietbeheercentra gebruik van MyQM oplossingen om door gerichte coaching hun collectieverhouding te verbeteren. Samen met MyForce, een specialist in spraaktechnologie voor contact centers, breidt MyQM zijn oplossingen uit met AI-toepassingen. Automatische agenten ondersteuning, compliance analyse of zelfs emotie-analyse zijn mogelijk. Hierdoor kan de agent zowel tijdens als na het gesprek nog breder ondersteund of gecoacht worden.
Ontdek het volledige seminarieprogramma van Credit Expo 2019
Schrijf u nu gratis in als bezoeker
Alle seminaries zijn gratis. U hoeft zich niet apart aan te melden. Er geldt ‘vol is vol’. Zorg dat u op tijd bij de zaal aanwezig bent om verzekerd te zijn van een plaats.