Credit Expo – 20/04/2023 – De Montil – Affligem
14u30 – 15u00 / Zaal Jupiter
Seminar : Billtrust
Spreker : Frederik Van Den Hof, Sr Sales Executive
Taal van de presentatie: Nederlands
Billtrust is Platinum Partner van Credit Expo België 2023
Hoe financiële teams de klantbeleving naar een hoger niveau kunnen tillen
Klantbeleving wordt vaak gezien als een taak van Sales of Customer Service. Maar klantbeleving heeft niet alleen betrekking op de gebruikerservaring van een product of de vriendelijkheid van je personeel. Het omvat je hele organisatie. Elke interactie die de klant met je organisatie heeft, heeft invloed op de klantbeleving. Ga maar even na: de financiële afdeling heeft verrassend veel contactmomenten in de customer lifecycle. Mits goed beheer kunnen deze touch points de klantenservice en tevredenheid een stevige duw in de rug geven. Daarom is finance, en met name debiteurenbeheer, de plek bij uitstek waar bedrijven het verschil kunnen maken in klantbeleving.
In deze sessie zal Frederik Van Den Hoff bespreken:
- Hoe je een outside-in aanpak kunt hanteren bij het nadenken over de order-to-cash-cyclus
- Hoe de communicatie van je credit controllers met klanten kan leiden tot een betere klantbeleving
- Hoe Billtrust de informatie en structuur kan bieden die credit controllers nodig hebben om een uitstekende klantbeleving te garanderen.
Creating Happy Customers: How Finance Teams Can Shape the Customer Experience
Customer experience (CX) is often seen as something that Sales and Customer Service manage. But CX is not only related to a product’s user experience, or the friendliness of your staff. It involves your entire organization, and every interaction the customer has with your organization has an impact upon customer experience. And the finance department has a surprisingly high number of touchpoints in the customer lifecycle that, when managed well, can greatly improve customer service and satisfaction. That’s why Finance, and Collections in particular, is becoming the new frontier for CX improvement.
In this session, Frederik Van Den Hoff will discuss:
- How to take an outside-in approach when thinking about the order to cash cycle
- How your collectors’ communication with customers can lead to a better customer experience
- How Billtrust can provide the information and structure collectors need to ensure a stellar customer experience.
Ontdek het volledige seminarieprogramma van Credit Expo België 2023
Schrijf u nu gratis in als bezoeker voor Credit Expo België 2023