Séminaire Order2Cash
Orateur: Dimitry Borgstijn, Director Sales & Business Development Benelux, Order2Cash
Langue de la présentation: Anglais
18/10/2018 (15h00 – 15h45) – salle 2
There’s more to life than DSO. Why the keys to customer retention lie within the O2C process.
Customer Retention is of critical importance to all businesses but retention programs often disregard financial processes. It’s time companies woke up to the impact your O2C process can have on customer satisfaction. This session will explore that impact by examining:
• The need to stop working in silos
• The importance of data and knowledge sharing
• The importance of how, when and what you communicate to clients, and when
• The impact and benefits of a customer-focused O2C process
Découvrez le programme complet des séminaires de la Credit Expo 2018
Inscrivez-vous dès maintenant gratuitement en tant que visiteur
Tous les séminaires sont gratuits. Vous ne devez pas vous inscrire spécifiquement à ce séminaire. « Premier arrivé, premier servi ». Veillez à arriver suffisamment tôt pour être sûr de trouver une place dans la salle.