Webinar op donderdag 5 november 2020 van 14.30 tot 16.00 uur
Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee verschillende dingen. Deze uitspraak heeft iedereen wel eens gehoord en vervolgens bedacht dat gelijk krijgen best moeilijk is. Niets is zo sterk als een onomstotelijk bewijs van je bewering. Bij voorkeur komt dat bewijs van een onafhankelijke bron, bevestigd door een derde partij.
Een vordering hebben en een vordering betaald krijgen zijn ook twee verschillende dingen. Het betaald krijgen van een vordering zal sneller gaan als bewezen kan worden dat er een overeenkomst is waartoe de debiteur zich heeft verbonden. En in deze tijd van digitalisering hebt u die bewijslast bij voorkeur natuurlijk op onomstotelijke digitale wijze vastgelegd.
Signicat , winnaar van de VVCM Credit Management Innovation Award 2019, stelt bedrijven in staat documenten op elektronische wijze te ondertekenen zodat exact kan worden aangetoond door wie en wanneer de overeenkomst is gesloten. Dit wordt bereikt door de inzet van elektronische handtekeningen waarmee de ondertekenaar uniek geïdentificeerd kan worden. Door erkenning als Qualified Trusted Service Provider kan Signicat onomstotelijk verklaren dat het originele document is ondertekend en wanneer er is ondertekend.
Omdat elektronische handtekeningen volledig rechtsgeldig zijn beschikt u als bedrijf, als creditmanager of gerechtsdeurwaarder over ijzersterk bewijs van de overeenkomst.
Signicat en Rabobank Identity Services laten u in dit webinar zien hoe u klanten online kunt identificeren en hoe u digitale document rechtsgeldig laat ondertekenen. Tevens worden enkele succesvolle praktijkcases van beide toepassingen gepresenteerd.
Webinar op donderdag 5 november 2020 van 14.30 tot 16.00 uur
Programma
14:30 | Digitaal Identificeren inclusief praktijkcase Firmhouse Door: Ali Babakhan, Rabobank Identity Services |
15:00 | Q&A Door: Jan Heinen, Credit Expo |
15:15 | Elektronisch ondertekenen Door: Edwin de Ron, Signicat |
15:45 | Q&A Door: Jan Heinen, PLUC / Credit Expo |
15:45 | Einde |