10FORIT
10FORIT
10FORIT helpt bedrijven en organisaties sinds 2007 om optimaal digitaal te communiceren. We zorgen ervoor dat klanten de juiste boodschap op het juiste moment in de juiste tone-of-voice ontvangen via de juiste communicatiekanalen. Dat doen we geautomatiseerd, met behulp van Artificial Intelligence, vanuit ons omnichannel communicatieplatform EEZYCOM via telefoon, voiceberichten, sms, E-mail, WhatsApp en print. Zo zorgen we onder meer dat debiteuren een betalingsherinnering krijgen, patiënten herinnerd worden aan een afspraak en relaties een uitnodiging of speciale aanbieding ontvangen. We verzorgen klantgerichte, geautomatiseerde communicatie voor uiteenlopende organisaties, waaronder woningcorporaties, telecomaanbieders, incassobedrijven en verzekeraars.
ABR-BVI
AU Group
AU Group
AU Group is the world’s leading broker exclusively specialised in trade receivables.
AU Group supports its clients by the structuring, placement and management of solutions for: protection against debtor’s payment default, financing, political risks, and the managing of trade receivables.
Aangetekend Mailen
Aangetekend Mailen
Of het nu gaat om het verhogen van de attentiewaarde bij de debiteur of het opbouwen van een dossier! Met Aangetekend Mailen verstuurt u eenvoudig ‘Beveiligd en Rechtsgeldig’ uw berichten per email. Denk aan het volledig geautomatiseerd versturen van de eerste herinnering of bijvoorbeeld de WIK brief, maar ook voor een enkele aangetekende mail vanuit uw gebruikelijke mailprogramma. Daarnaast zijn onze oplossingen onmisbaar voor de Wki registratie. Op onze stand ontvangen wij u graag voor een vrijblijvend gesprek over de mogelijkheden en toegevoegde waarde van de dienst Aangetekend Mailen.
AiVidens
AiVidens
De enige financiële SaaS die kunstmatige intelligentie toepast op uw bedrijfsgegevens om betalingsproblemen van uw klanten te voorspellen, te segmenteren en op te lossen.
Alektum Group
Alektum Group
Alektum Group is een familiebedrijf dat dienstverlening aanbiedt op het gebied van incasso en aanverwante werkzaamheden. Wij zijn met zo’n 500 medewerkers actief in 16 landen. Dankzij ons unieke aanbod, kunnen wij u voor het volledige financiële proces – van verkoop tot betaling – ondersteuning bieden bij onder andere klantacceptatie, bedrijfsfinanciering, facturatie, incasso, schuldbewaking en de verkoop van vorderingen. Ons internationale team kan u in het gehele proces voorzien van adviezen die passen bij uw situatie.
‘One size fits all’ is niet ons motto; wij gaan voor doordachte oplossingen op maat.
Altares – Dun & Bradstreet
Altares – Dun & Bradstreet
Via het wereldwijde netwerk van Dun & Bradstreet krijgt u toegang tot niet alleen de grootste, maar ook de meest gedetailleerde Business-to-Business database in zijn soort ter wereld. Met meer dan 265 miljoen geregistreerde bedrijven in 190 landen, 30.000 verschillende databronnen en meer dan 5 miljoen updates dagelijks, helpt Dun & Bradstreet haar klanten bij het nemen van beslissingen en creeren van inzichten in onder andere credit management vraagstukken. Daarnaast geven wij maatwerk advies bij bijvoorbeeld het combineren en opschonen van eigen data in combinatie met Dun & Bradstreet informatie. Haal waarde en betekenis uit uw data en help hiermee uw bedrijf groeien, door de juiste beslissingen op het juiste moment te nemen.
Aryza
Aryza
Aryza is een leverancier van end-to-end automatiseringssoftware voor de volledige credit en debt management cyclus. Geautomatiseerde processen voor klant- en kredietacceptatie, debiteurenbeheer en achterstandenbeheer voor kredietverstrekkers, bedrijven, incassokantoren en gerechtsdeurwaarders. Met het schaalbare platform van Aryza kunnen zelfs grote transactievolumes op elk moment efficiënt worden verwerkt. De basis hiervoor is, naast een gedegen expertise, een sterke database, altijd met het doel een positieve impact te hebben op het financiële welzijn van uw klanten. Voor meer informatie kunt u terecht op www.aryza.com
Baker Ing
Baker Ing
Baker Ing International is a leading receivables management provider, consisting of skilled credit professionals who specialise in handling high-value and highly-sensitive accounts receivable. With expertise spanning multiple time zones and languages, we adeptly deliver cash collection services on a global scale.
Our core offerings include First Party Collections, Debt Recovery, and Legal Services, all designed with a strong emphasis on customer service and delivering a value-added experience. Our expert insights set us apart, as our global team possesses a deep understanding of your sector, clients, and the most effective strategies for achieving successful outcomes.
Trust Baker Ing International for unparalleled expertise in managing your complex, high-value receivables and experience the difference that a dedicated, knowledgeable team can make for your business.
Basware Belgium
Basware Belgium
Basware is de wereldwijde leider in purchase-to-pay en e-invoicingoplossingen. Door het vereenvoudigen en stroomlijnen van de belangrijkste financiële processen, stimuleren we bedrijven om het maximale te halen uit hun financiële transacties. Het Basware Commerce Network, ’s werelds grootste open zakelijk netwerk, verbindt 1 miljoen bedrijven uit 100 landen en maakt een eenvoudige samenwerking tussen aankopers en leveranciers mogelijk. Met dit netwerk kunnen bedrijven over de hele wereld uitgaven controleren, efficiëntie verhogen en betere relaties met leveranciers creëren. Dankzij Basware kunnen bedrijven compleet nieuwe manieren van aan- en verkopen introduceren om significant kosten te besparen en hun cashflow te verbeteren. www.basware.be
Bierens Advocaten BVBA
Bierens Advocaten BVBA
Bierens Advocaten is de specialist voor incasseren in het buitenland. Al ruim 65 jaar bieden wij het maximale resultaat voor zakelijke incasso’s in Europa. Meer dan 35 internationale incasso advocaten en incassospecialisten zorgen ervoor dat uw openstaande factuur zo snel mogelijk wordt betaald. Deze professionals zijn uitstekend bekend met de wetgeving en handelstradities in het land van uw debiteur. Bovendien kennen zijn geen taalbarrières. Bij Bierens Advocaten staat uw belang altijd voorop. Wij kijken naar de best mogelijke optie in uw situatie en geven u altijd een duidelijk en eerlijk advies. Zo zorgen wij ervoor dat u krijgt waar u recht op heeft.
Billtrust
Billtrust
Billtrust is de toonaangevende leverancier op vlak van order-to-cash oplossingen en heeft zich altijd gericht op het gemakkelijker maken voor bedrijven om betaald te worden. Ons geïntegreerd, cloud-based AR-platform verbetert de efficiëntie van de klant, laat de omzet groeien en verhoogt de rendabiliteit voor bedrijven in verschillende sectoren. Met z’n Billtrust Collections software biedt het een krachtige tool voor geautomatiseerd debiteurenbeheer en risicomanagement. Het stelt finance professionals in staat om onbetaalde facturen beter op te volgen, helpt credit management teams met een goede set-up en procedures, en geeft de financiële directie te allen tijde een duidelijk overzicht.
Bizzy Fintech BV
Bizzy Fintech BV
Bizzy is een business intelligence platform dat betrouwbare informatie, analyses en updates aanbiedt over bedrijven en markten. Wij hebben directe toegang tot de beste informatiebronnen en bundelen alles in ons intuïtief en gebruiksvriendelijk platform. Bizzy geeft u directe toegang tot alles wat u wilt weten en houdt u op de hoogte van alle relevante ontwikkelingen in uw business wereld.
BlackLine
BlackLine
Transform and modernize your accounts receivable processes. Streamline your Cash Application and Collections using next-generation intelligent AR automation. Optimize working capital by driving world-class order-to-cash processes and leveraging decision intelligence to drive better business outcomes. BlackLine’s unified AR solutions elevate organizational performance and create capacity by removing manual, error-prone processes and providing critical decision intelligence. For more information please visit: www.blackline.com/accounts-receivable-automation
Bureau van Dijk
Bureau van Dijk
With information on over 425 million companies, Bureau van Dijk is the resource for company data. We capture and treat private company information for better decision making and increased efficiency. A key benefit of our information is how simple we make it to compare companies internationally. We provide you with access to precise, standardized information on private companies and corporate structures, so that you can confidently and quickly make the most informed decisions possible.
Buy Way
Buy Way
De core business van Buy Way is het consumentenkrediet. Sinds meer dan 25 jaar begeleiden wij de grootste ketens uit de Retail, in België en Luxemburg.
Daarnaast zet Buy Way voor derden, volledige oplossingen ter beschikking wat betreft betalingen en financieringen. Deze begeleiding gaat van de eenvoudige dienstverlening tot het beheer van de volledige cyclus van het krediet.
Banken, financiële instellingen en telecombedrijven hebben ons het beheer van hun kaartenportfolio’s (Credit, Prepaid) en van hun kredieten en van hun klantenrelatie toevertrouwd.
CRDT
CRDT
CRDT is een EU-onderneming op het gebied van creditmanagement. Wij bieden specifieke branche-toepassingen en integrale oplossingen o.b.v. een preventief concept. Onder het label Modint Credit & Finance zijn wij marktleider in de mode en textiel sector binnen Europa.
Vanuit eigen kantoren in Nederland en Duitsland helpen wij klanten in 10 verschillende landen. België en Denemarken zijn ons 2e ‘thuisland’. Ons netwerk vertakt zich door de hele EU.
Wij zijn actief voor organisaties in fashion, sport, schoenen, beauty, textiel en home & living en hebben meer dan 500 klanten verspreid over o.a. Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Italië en Denemarken.
CRiON
CRiON
CRiON is een onafhankelijk makelaar-consultant gespecialiseerd in kredietverzekering en credit management oplossingen. Onze klanten kunnen zich via ons verzekeren tegen commerciële en politieke risico’s. Door gebruik te maken van een goede kredietverzekering garanderen we onze klanten een stabielere cash flow. We optimaliseren het credit management van onze klanten waardoor ze hun werkkapitaal kunnen bevrijden.
Onze missie is ervoor zorgen dat ondernemende mensen zoals u verantwoorde risico’s durven nemen. We maken credit management risico’s inzichtelijk en beheersbaar. We versterken uw credit management en helpen u groeien.
CRiON maakt deel uit van het wereldwijde netwerk van de beursgenoteerde makelaarsgroep Aon.
Care & Collect
Care & Collect
Care & Collect biedt u de unieke combinatie van software en de inzetbaarheid van experts die volledig of voor een deel uw debiteurenbeheer kunnen overnemen. U kan echter ook voor slechts één van de 2 oplossingen kiezen.
- Credit management software ontworpen door specialisten uit het vak.
- Debiteurenbeheer in uw naam en voor uw rekening.
- Maatwerk gegarandeerd
Cash & Credit Collectors
Cash & Credit Collectors
Een nieuw innovatief incassobureau met focus op consumenten vorderingen en uw partner in België maar ook voor in de rest van Europa. Cash & Credit Collectors gaat verder waar de meeste incassobureaus stoppen. Van Pre- Incasso activiteiten tegen kostprijs, minnelijke incasso (op basis van no cure no pay) en oplossingen voor incassodossiers waar het minnelijke proces geen uitkomst heeft geboden. No Cure No Pay voor gerechtelijke incasso en/of koopoplossingen voor uw niet geïncasseerde minnelijke business to consumer vorderingen ongeacht het openstaande bedrag.
Coface
Coface
WE SUPPORT YOUR TRADE
At Coface, we’re dedicated to safeguarding your business, ensuring you can operate with confidence. With a team of 4,700 experts worldwide, we support 50,000 clients making informed decisions for growth, regardless of their company size or industry.
But Coface Belgium & Luxemburg is more than just an insurer – we’re your trusted trade risk advisor.
Our goal is simple: to provide you with reliable insights so you can identify, assess, and protect against non-payment risks in your transactions.
Rely on us for effective risk management solutions, including business information, debt collection, and credit insurance. Both domestically and internationally.
Moreover, we’re committed to leveraging the latest technology to enhance customer experience.
CollectOnline Credit Management Software
CollectOnline Credit Management Software
CollectOnline gelooft dat incasso processen, zowel sociaal, operationeel en financieel, veel meer weloverwogen, transparanter en duidelijker opgezet kunnen worden. Vanuit die visie hebben wij webbased credit management software ontwikkeld voor debiteurenbeheer, creditmanagement, incasso bedrijven en deurwaarders.
Onze software oplossingen zijn gebruiksvriendelijk, eenvoudig en snel in gebruik te nemen en gericht op het optimaliseren van het gehele order to cash proces. Overzichtelijke dashboards, agendering, rapportages en workflow ’s in combinatie met intelligente tools die naadloos op elkaar sluiten.
Onze software verhoogt uw werk kapitaal en verlaagt uw operationele kosten en zorgt mede voor een sociale uitstraling door geïntegreerde debiteuren en klantenportals.
Collection Attorneys Europe
Collection Attorneys Europe
Bij Collection Attorneys Europe hanteren we voor elk dossier dezelfde hoge kwaliteitsnorm ongeacht het land waar de procedure gevoerd moet worden. Dit is enkel mogelijk door het vormen van allianties en partnerships met gereputeerde lokale incasso-partners. Doorheen de jaren hebben we voor de meeste landen een betrouwbare en ervaren partner gevonden waarmee Collection Attorneys Europe gunstige samenwerkingsakkoorden heeft bedongen. Europa, Noord- en Zuid Amerika, Azië, Afrika: ongeacht de maatschappelijke zetel van uw klant, wij kunnen u helpen met de invordering, voor de meeste landen bovendien op NO CURE NO PAY basis.
Collenda
Collenda
Collenda is een ambitieus bedrijf met een schat aan credit management ervaring en levert banken, corporates, incassokantoren en gerechtsdeurwaarders marktgerichte oplossingen. Als marktleider zijn wij toonaangevend in de credit management branche en weten wij als geen ander wet- en regelgeving, eisen en wensen te vertalen naar end-to-ende software oplossingen. Vanaf kredietverlening, debiteurenbeheer tot en met het minnelijke- en gerechtelijke incassoproces, Collenda begrijpt de problematiek en ontwikkelingen in uw branche. Overtuig uzelf en bezoek onze stand.
Comfort Finance
Comfort Finance
ACTIEF CREDIT MANAGEMENT :
VERMINDER OPENSTAANDE FACTUREN, BEWAAR DE KLANTENRELATIE : centraal overzicht van alle openstaande saldi, gevoerde communicatie, reden van niet betaling, historisch betalingsgedrag, openstaande acties, niet nagekomen beloftes, herinneringen, aanmaningen, inkomende mails
JUISTE PROCEDURE PER KLANT : gepersonaliseerd en automatisch traject per klant of segmentatie van klanten
BESPAAR TIJD : duidelijk overzicht welke taken éérst dienen afgewerkt te worden
ACCURAAT BEELD IN CASH FLOW, FORECASTING EN RISICOBEHEER : inzicht in alle beloofde, betwiste, niet nagekomen betalingen
DYNAMISCHE RAPPORTAGE : maak eenvoudig en snel eigen rapportconfiguraties
REAL-TIME GEïNTEGREERDE HANDELSINFORMATIE : in één blik een financieel inzicht over elk bedrijf
Connect Solutions – aangetekende email
Connect Solutions – aangetekende email
Via de eIDAS gekwalificeerde dienst Aangetekende.emailTM dat onderdeel uitmaakt van het DIGICONNECT platform kunnen Elektronisch Aangetekende Zendingen uitgewisseld worden tussen verzender en ontvanger zonder enige “papieren tussenkomst” en dit met dezelfde juridische waarde van een klassieke aangetekende zending op papier.
Naast elektronisch aangetekende bezorging via de dienst Aangetekende.emailTM biedt het DIGICONNECT platform u ook een semi-elektronisch alternatief aan waarbij de verzender de aangetekende zending elektronisch opstelt en indient op het platform, waarna Connect Solutions deze uitprint, enveloppeert, frankeert en aanbiedt bij bpost ter verzending via klassieke aangetekende brief.
Welke van de twee alternatieven u ook gebruikt, u geniet een tijdsbesparing doordat u zich niet meer moet verplaatsen om een aangetekende zending af te geven. U kunt uw aangetekende zending 24/7 elektronisch indienen dus ook buiten kantooruren. U hoeft geen printer, papier, enveloppen in huis te hebben en ook geen werk meer te besteden aan het printen, envelopperen en frankeren.
En dit alles aan scherpe tarieven. Voor een Elektronisch Aangetekende Zending betaalt u een fractie van een aangetekende zending op papier. Voor de semi-elektronisch alternatief betaalt u het non- prior tarief voor een prior zending. Voor het materiaal (papier, enveloppen, inkt) en de behandeling vragen wij een kleine handelingskost. In totaliteit zult u goedkoper uitkomen rekening houdende met de besparing op prior zegel, papier, inkt, enveloppen, printerslijtage, brandstof voor verplaatsing en het tijdsverlies die u niet meer zult hebben.
Credit Management & Advice
Credit Management & Advice
Als coördinatiecentrum van gerechtsdeurwaarders en advocaten onderscheiden wij ons van de klassieke incasso dienst. De impact en status van deze medewerkers van justitie, vertalen zich in een snellere betaling en een betere scoringsgraad.
Credit Management & Advice nv treedt voor u op als Single Point Of Contact en voorziet u via onze online-webtool van alle nodige info over uw dossiers.
Deze werkwijze laat u toe over onze schouder mee te kijken.
Hierdoor bekomen wij uw vertrouwen, een beginvereiste om met u een partnership op lange termijn uit te bouwen.
CreditPeople
CreditPeople
CreditPeople wenst bedrijven te ontzorgen in de Bill 2 Cash area. Dit doen we vanuit volgende pijlers:
Connecting People
> Het werven van medewerkers
> Het plaatsen van tijdelijke medewerkers op freelance basis
> Het aanbieden van Bill 2 Cash as service medewerkers
Driving Process Excellence
Ondersteunen van bedrijven bij het optimaliseren van hun processen binnen de Bill 2 Cash area
Developing Eco-systems
> Bedrijven ondersteunen in de keuze van optimale systeemondersteuning
> Bedrijven ondersteunen bij de implementatie van Bill 2 Cash software
> Het ontwikkelen, uitbouwen en verdelen van een creditmanagementsoftware
Monitizing data
> Bedrijven ondersteunen om vanuit data betere beslissingen te nemen
> Aanbieden van process- & task mining oplossingen
CreditPeople Academy
> Opleiden van medewerkers in de Bill 2 Cash area
> Versterken van financiële awareness
Sociaal verantwoord incasseren
We ondersteunen bedrijven in hun traject om maatschappelijk verantwoord ondernemen ook te realiseren in de Bill2Cash area
Creditsafe Belgium
Creditsafe Belgium
Creditsafe verandert de manier waarop bedrijven zaken doen.
Meer dan 100.000 klanten maken gebruik van onze oplossingen om hun risk en credit management, workflows, bedrijfsbeslissingen en commerciële opportuniteiten te ondersteunen en te optimaliseren. Als meest gebruikte leverancier van handelsinformatie, beschikt Creditsafe over de grootste database aan bedrijfsinformatie wereldwijd met meer dan 320 miljoen bedrijfsgegevens.
Controleer de solvabiliteit van ondernemingen
De meest gebruikte oplossing zijn de online kredietrapporten van Creditsafe, die bedrijven toelaat om een credit check uit te voeren op hun professionele zakenrelaties, om zo de kredietwaardigheid te controleren. Met de kredietwaardigheidscore slagen we er in om 81% van de faillissementen te voorspellen 12 maanden voordat het bedrijf insolvent wordt. Onze klanten consulteren dagelijks 100 rapporten, elke 10 seconden.
Voorkom invloeden van fraude
Verder ondersteunen we bedrijven in hun risico beheer door middel van het aanbieden van compliance onderzoeken. Deze controlefunctie laat toe dat u conform bent met de wetgeving tot het voorkomen van witwaspraktijken, fraude en de financiering van terrorisme. Zo heeft u de nodige stappen ondernomen om uw onderneming en zijn/haar reputatie te beschermen.
Automatisatie van bedrijfsprocessen
Meer en meer klanten kiezen trouwens voor een geïntegreerde oplossing, waar wij de bedrijfsdata en -analyses kunnen opladen, via onze API, in hun CRM of ERP systeem. Hierdoor vereenvoudigen zij hun bedrijfsbeslissingen en hun workflows.
De Creditsafe groep
Creditsafe is van origine Noors, 100% privé-eigendom en telt 16 kantoren in 12 landen, verspreidt over 3 continenten.Vanuit het kantoor in Brussel ondersteunen ruim 30 medewerkers met veel passie ondernemers, zaakvoerders, credit & riskmanagers, financial officers en sales & marketing professionals.
Samen op de koffie
Neem gerust contact op met ons voor meer info via onze website, per email of telefonisch 02/481.88.60. Samen kunnen we vrijblijvend bespreken hoe Creditsafe uw onderneming kan ondersteunen.
Credon België
Credon België
Credon is marktleider in de Benelux met een totaal pakket van QlikView Business Intelligence (BI) oplossingen. Als jong en dynamisch bedrijf, denken wij mee met onze klanten om telkens opnieuw een ‘WOW’ effect te realiseren. We hebben een uitgebreid en gecertificeerd team van BI consultants dat tot de top van Europa behoort. Onze meer dan 450 klanten leveren we een eerlijke, correcte, snelle en volledige service.
Credon bereikt het beste resultaat bij zowel business als technische teams, die op een snelle en flexibele manier, elke dag opnieuw, hun organisatie beter willen laten functioneren. We bieden oplossingen voor organisaties die op een nauwkeurige en onbevooroordeelde manier op zoek gaan naar groei en verbetering in hun sector.
Davinci België
Davinci België
Davinci, het strategische IT adviesbureau, ondersteunt bedrijven en organisaties met complexe vraagstukken in de wereld van IT en communicatie. Wij helpen onze klanten hun business processen slimmer en efficiënter in te richten. Wij zijn goed in het oplossen van complexe bedrijfsvraagstukken rondom proces- en ketenoptimalisatie, project- en programmamanagement, softwareontwikkeling en implementatie.
Wij zijn actief in diverse markten, waaronder de financiële dienstverlening, het notariaat en non-profit. Wij zijn opgericht in 1991 en hebben momenteel ruim 180 medewerkers in dienst. Wij zijn gevestigd in Amsterdam, Barneveld, Hilversum, Antwerpen (België), Žilina en Bratislava (Slowakije).
De Wilde & Baele Gerechtsdeurwaarders
De Wilde & Baele Gerechtsdeurwaarders
Gerechtsdeurwaarderskantoor De Wilde & Baele groeide de voorbije 35 jaar uit tot een vertrouwde partner voor credit management en incasso. Transparantie, kwaliteit en respect staan centraal.
Ondersteund door onze ambtelijke expertise en middelen ontwikkelden we gespecialiseerde invorderingstechnieken waarbij we gerechtelijke stappen zoveel mogelijk vermijden. Tenzij uw debiteuren ons geen keuze laten. Dan kan u rekenen op een onmiddellijke overgang naar de gerechtelijke procedure.
Onze permanent opgeleide medewerkers analyseren met performante IT systemen diepgaande data tot een corréct onderbouwde credit scoring. Een methodiek die we permanent innoveren.
We communiceren transparant en beslissen met u. We hebben immers geen klanten, maar partners!
Deloitte
Deloitte
Who is Deloitte? World-leading professional services firm, we offer value added services in audit & assurance, risk advisory, accounting, tax & legal, consulting and financial advisory. +6000 dedicated professionals, active in +10 offices throughout the country, take great pride in supporting our clients with multidisciplinary expertise, industry knowledge, and innovative solutions. We offer services to a wide variety of clients, from national and international companies, small, fast-growing and large organizations to public institutions and governmental authorities. Deloitte Accountancy delivers a huge spectrum of accountancy and controlling services to international and SME-clients, as well as fiscal, legal, M&A and business control services to family businesses. From our offices, we anticipate in a flexible way to the needs of our clients by offering them daily custom-made solutions for their company.
Digiteal
Digiteal
Actief in B2C? Jouw bedrijf wil sneller, regelmatiger en tegen lagere kosten betaald worden? Bied nu een echt alternatief voor de papieren factuur! Erkend als betalingsinstelling door de Nationale Bank van België en dankzij haar expertise brengt Digiteal betaaloplossingen aan die zijn aangepast aan al uw kanalen: QR-betalingscode voor papieren facturen (Europese standaard scan2pay.info), betalingsknop voor e-mails, domiciliëring onder jouw controle via de Digiteal-app, enz.
Docbyte
Docbyte
Docbyte is gespecialiseerd in oplossingen voor de financiële sector die de ganse documenten- en informatiestroom digitaliseren.
Voor kredietverleners, banken en verzekeraars hebben wij oplossingen die uw processen digitaliseren en versnellen, waardoor uw omzet een versnelde groei doormaakt.
Specifiek voor de markt van Consumer Retail Finance en Leasingbedrijven, maakt Docbyte oplossingen die het werven van klanten ingrijpend wijzigt en vergemakkelijkt door gebruik te maken van mobile en real time scanning technologie. Deze oplossingen integreren naadloos met onze oplossing voor dossierbeheer en of met uw reeds bestaande toepassingen.
Daarnaast biedt Docbyte eveneens oplossingen voor digital mailroom en het beheer van facturen.
DynamICK
DynamICK
DynamICK focust zich op bedrijven die onvoldoende groot zijn om voltijds een CFO, controller of credit manager in dienst te nemen, maar die wel hun financiële en administratieve afdeling wensen te professionaliseren. CFO, Controlling & Credit Management “on demand” is hier de oplossing. Dit houdt in dat DynamICK op deeltijdse basis deze functies voor u invult. Gestoeld op een ruime ervaring in financieel management adviseert DynamICK omtrent het beheer van cash flow en working capital, het opzetten van een managementrapportering met uw strategie als uitgangspunt, implementatie van bedrijfsspecifieke software, etc. Vanuit een helikoptervisie stroomlijnt DynamICK uw administratieve en financiële processen tot een efficiënt en effectief geheel, geïntegreerd met uw operationele en commerciële activiteiten. Meer over deze en andere diensten op www.dynamick.be
Dynatos
Dynatos
Dynatos is het competence center voor financiële procesoptimalisatie van de Cronos Groep, een leidend IT-dienstverlener. Dynatos streeft continu naar perfectie van financiële processen door het samenbrengen van expertise, inspirerende ideeën en innovatieve technologie. Met oplossingen voor Financial Close Management, e-invoicing, AP-automatisering en Spend Management draagt Dynatos bij aan een moderne finance functie van iedere organisatie. Onze expertise is Purchase-to-pay, Order-to-Cash en Record-to-Report. Voor meer informatie, kijk op www.dynatos.be.
E-ssnut
E-ssnut
e-ssnut is de samenwerking tussen Essenzia Advocaten en Equalis Gerechtsdeurwaarders.
Het staat niet alleen voor een eigen technisch platform dat gedeeld wordt om dossiers te beheren, het duidt vooral op de verregaande integratie qua communicatie en dossierkennis tussen beiden.
Schuldinvordering gaat immers niet alleen over cijfers en dossiers, maar vooral over mensen.
e-ssnut focust in eerste instantie op inning van bancaire vorderingen.
EOS Aremas
EOS Aremas
EOS Aremas Belgium is ontstaan uit een Joint Venture tussen Alpha Credit (BNP Paribas Fortis) en de internationale EOS groep (met als kernactiviteit debiteurenbeheer, actief in 25 landen, behorend tot de OTTO groep). Als onderdeel van 2 kapitaalkrachtige groepen beschikken we over een sterke financiële achtergrond en kunnen we beroep doen op een internationaal netwerk van partners. Hierdoor zijn we op snelle tijd uitgegroeid tot een voorname speler in de aankoop en het beheer van invorderingen (B2C en B2B) voornamelijk voor bankproducten, zowel binnen als buiten de BNP Paribas Fortis groep.
EOS Contentia
EOS Contentia
EOS CONTENTIA is vandaag de onbetwiste leider in het beheer en de aankoop van non-bancaire vorderingen. Vorderingen uit de energie-, verzekering-, e-commerce-, telecom- en de gezondheidssector zijn de absolute expertise van Contentia. De vorderingen worden aangekocht, beheerd in naam van de klant of ingevorderd voor rekening van de klant. Daarbij wordt gebruikt gemaakt van een zeer sterke know-how en de allernieuwste technologieën.
EasyPost
EasyPost
EasyPost is jouw partner in het verwerken en verzenden van al je bedrijfspost, zakelijke communicatie en documentenstromen. Fysiek én digitaal, afhankelijk van de noden van je ontvangers. Dankzij onze jarenlange ervaring en hypermodern machinepark zijn wij experts in het optimaliseren van je uitgaande post. Meer dan 95% van onze klanten bevestigt dat EasyPost hun dagelijkse manier van werken eenvoudiger, efficiënter en goedkoper maakt.
Onze diensten
EasyPost Classic
Wij halen je ongefrankeerde post op en verwerken & verzenden aan de scherpste tarieven op de markt.
EasyPost Connect
Digitaliseer en automatiseer je uitgaande documentenstromen eenvoudig, veilig en kostenefficiënt vanuit één modern platform.
Euler Hermes
Euler Hermes
Euler Hermes helpt bedrijven om in alle veiligheid te handelen in binnen- en buitenland. Als dochter van Allianz en als grootste kredietverzekeraar in België bieden wij ook garanties en borgstellingen aan en oplossingen tegen fraude. Euler Hermes is present in 55 landen en heeft een rating AA van Standard & Poor’s.
FDmagazine
FDmagazine
Financial Director’s magazine is hét vakblad voor de financiële professional. Dit maandblad richt zich heel specifiek naar de financiële beslisser in België. FDmagazine wil de beslisser op de financiële afdeling ondersteunen met informatie over het vak, de financiële gemeenschap en de belangrijke trends, ook internationaal. Met visies van collega’s en diepgaande artikels over uw vakgebied.
Febelfin Academy
Febelfin Academy
Febelfin Academy, uw erkende partner voor financiële opleidingen en trainingen in competentieontwikkeling. U komt bij ons terecht op een opleidingsplek voor financiële professionals die gepassioneerd en bekwaam met hun job omgaan.
Ons DNA
U kan rekenen op Febelfin Academy om up-to-date te blijven met de transformaties in de financiële sector. Digitaal leren speelt daarin een grote rol.
Ons aanbod
Van e-learning, klassikale training, een mix van beide tot webinars, u krijgt van ons kredietopleidingen met een pragmatische en innoverende aanpak.
Onze accreditaties en erkenningen
Onze accreditaties en erkenningen staan garant voor kwalitatieve en hoogstaande opleidingen en leiden tot erkende certificatie binnen de financiële sector.
Flanderijn
Flanderijn
Flanderijn behoort tot de top van de incasso- en gerechtsdeurwaardersorganisaties. Niet alleen in de omvang, maar ook in kwaliteit. Flanderijn heeft zich in 70 jaar ontwikkeld van eenmanszaak in Rotterdam tot een toonaangevende organisatie met 12 kantoren in Nederland en België. De organisatie telt ruim 600 medewerkers, verdeeld over alle kantoren. Flanderijn heeft alles in huis: van detachering, facturatie, debiteurenbeheer, consultancy, trainingen en minnelijke incasso tot het uitvoeren van procedures en het ten uitvoer leggen van vonnissen en dwangbevelen. Het incasseren van openstaande schulden doen we op een unieke methode gebaseerd op het verkrijgen van vertrouwen en het voorkomen van onnodige kosten. Een methode die leidt tot verhalen met goede afloop. En dat u als schuldeiser betaald wordt.
Graydon
Graydon
Graydon biedt zakelijke informatie die van cruciaal belang is voor elke organisatie die op een verantwoorde manier zaken wil doen. Informatie die ervoor zorgt dat bedrijven van elkaar zien of ze financieel gezond genoeg zijn om succesvol zaken te doen. Dat inzicht biedt vertrouwen. En vertrouwen is de basis voor goed ondernemerschap. Ruim 12.000 bedrijven baseren hun zakelijke beslissingen dagelijks op het advies en de informatiediensten van Graydon.
Onze expertise omvat het gehele traject van credit management met diensten als:
- Kredietinformatie
- Debiteurenbeheer & incasso
- Credit management software
- Credit management trainingen
- Risk & compliance
- Marketingbedrijfsinformatie
Kom naar stand 26 en laat u adviseren hoe u financieel gezond en succesvol zaken kunt doen.
ICREDIT
ICREDIT
iCredit is uw partner in het beheer van werkkapitaal en financiële risico’s, meer specifiek uw klantacceptatie, debiteurenbeheer, leveranciersadministratie en thesaurie. We staan voor een kwaliteitsvolle service met een persoonlijke aanpak, vanuit een jarenlang opgebouwde expertise. U kan bij ons terecht voor uw Werving & Selectie, Projectsourcing, Interim management en Outsourcing van debiteurenbeheer. Het is onze missie u bij te staan in uw uitdagingen en u te ontzorgen.
ICTF
ICTF
As an independent, not-for-profit, member-led association, ICTF provides a distinct advantage to those who seek greater expertise in the field of international credit and trade finance. It is the combined knowledge and expertise of the ICTF community that makes ICTF the most relevant and essential global credit association around.
ICTF is dedicated to providing real time business intelligence, exceptional opportunities for ongoing professional development and growth, an unparalleled forum for benchmarking, sharing of best practices and insights to the latest innovations in the industry.
The mission of ICTF is to advance the profession of international credit management by providing unmatched expertise, leadership, powerful connections, leading-edge educational programs and resources, and an unparalleled forum for the exchange of information and best practices.
IMEurope Credit Management
IMEurope Credit Management
Quality is our nature. Bij u ook?
- ISO 9001 gecertificeerd
- NEN 4400 gecertificeerd
- Vestigingen in België, Luxemburg en Nederland
Met deze credit management diensten haalt u kwaliteit in huis.
- IM – e-Facturatie
- IM – Pay-Per-Mail
- IM – SEPA-automatische incasso
- IM – Debiteurenbeheer
- IM – Kredietinformatie
- IM – Incasso
- IM – Gerechtelijke incasso
- IM – Detachering/interim4U
- IM – Training & opleiding
ICT-diensten Maatwerk:
- IM – Maatwerk cm-software (voor uw niet-standaardoplossing)
- IM – Outsourcing van uw debiteurenbeheerproces (geheel of gedeeltelijk)
ICT-diensten software pakketten:
- IM – MaxIM credit management software: Debiteuren software voor woningcorporaties
- IM – Termijnbetalingen als service (PayPerTerm voor webshops, scholen en universiteiten)
- IM – NEUROP-AI: Artificial Intelligence: Neurale netwerken met kunstmatige intelligentie voor betalingsgedrag voorspellende software.
IPEX
IPEX
IPEX is gespecialiseerd in de verwerking van transactionele documenten zowel digitaal als op papier.
IPG
IPG
IPG is hét contactcenter van België. Onze contactcenters in Diegem, Antwerpen, Leuven, Hasselt en Luik staan borg voor een professionele behandeling van al uw contacten met klanten.IPG België is een contactcenter met gevestigde waarde. De som van bijna 20 jaar ervaring en een continue afstemming op huidige en toekomstige noden geeft ons de expertise om uw project op maat van A tot Z af te werken.
Intrum
Intrum
Met een geschiedenis die meer dan 100 jaar teruggaat, werd Intrum in 2017 het grootste bedrijf voor incasso en credit management ter wereld, na de combinatie van Lindorff en Intrum Justitia. Vandaag doet Intrum zaken in 24 landen in heel Europa. Met meer dan 8000 werknemers die zijn toegewijd om uw bedrijf een boost te geven en uw klanten terug te brengen naar een leven van duurzame uitgaven.
Wanneer we contact opnemen met uw klanten, weten we dat sommigen nog nooit eerder contact hebben gehad met een incassobureau. Ze zijn mogelijk gestresseerd, bang en misschien een beetje in verwarring over wat de aanmaning die ze hebben ontvangen eigenlijk betekent. Onze medewerkers zijn specifiek opgeleid om uw klant te helpen en zijn uitgerust met de tools voor het creëren van een betrouwbare en open dialoog. Ze kunnen de klant op het goede pad begeleiden om hen te helpen hun zaak op te lossen en opnieuw winstgevende klanten voor onze opdrachtgevers te worden.
We praten met de jonge student die vergeten is een factuur te betalen en ??zich afvraagt hoe hij het verschuldigde bedrag kan betalen. We praten met het oudere echtpaar dat achterloopt op hun rekeningen en hulp nodig hebben om prioriteit te geven aan wat eerst te betalen. We praten met de alleenstaande, werkloze moeder die niet weet hoe ze de eindjes aan elkaar moet knopen. Dat is wat we doen. Elke dag.
Wij werken voor bedrijven, organisaties en overheden – groot en klein – in alle sectoren om hen te helpen openstaande factuurbedragen te innen en hun bedrijf te laten groeien. Intrum biedt een brede selectie van diensten, waaronder het incasseren van schulden, kredietinformatie, het kopen van schulden, betalings- en factureringsdiensten en klantinzichten.
Wanneer een opdrachtgever ons een dossier stuurt, weten we dat hij zijn geld snel nodig heeft, op een betrouwbare manier. Even belangrijk is dat hij wil dat zijn klanten naderhand klant blijven. Churn verminderen en klantenvertrouwen bewaren of zelfs herstellen. Bij Intrum zijn we trots op hoe we ethisch ondernemen en hoe we streven naar innovatie en operational excellence in onze sector.
Isabel Group
Isabel Group
De grootste fintech van België
Sinds 1995 is Isabel Group als Belgisch bedrijf uitgegroeid van belangrijkste aanbieder van multibankaire diensten voor professionele gebruikers tot de grootste fintech van België. We zijn ‘trusted market infrastructure’ en een betrouwbare en solide schakel tussen de bedrijfswereld, boekhoudkantoren, banken, softwareleveranciers en consumenten. Met meer dan 350 experts en een doorgedreven focus op de bedrijfswereld, bieden we onze klanten een totale waaier aan financiële oplossingen. Dankzij een brede waaier aan fintech oplossingen, kunnen we hen hierin van start tot finish begeleiden.
Iuris-Link
Iuris-Link
Iuris Link: “Omdat het invorderen van openstaande schulden ook anders kan!”
Oorspronkelijk gestart als een vereniging van gerechtsdeurwaarderskantoren, is Iuris Link sinds 2006 actief op de Belgische markt van de schuldinvorderingen. Het netwerk ‘Iuris-Link partners’ heeft meer dan 150 jaar ervaring op het vlak van schuldinvorderingen.
Onze troeven:
- Voorafgaandelijke analyse van de haalbaarheid van de recuperatie !
- Duidelijke afspraken m.b.t. kosten
- Moderne, innovatieve en technologische hoogstaande gestructureerde onderneming
- Garantie voor het volledig invorderingstraject
- Naleven van de deontologische regels
- Tevreden klanten !
Mogen wij uw volgende partner worden m.b.t. het invorderen van uw openstaande schulden ?
Uw zorg wordt binnenkort onze uitdaging !
IvKM
IvKM
IvKM vzw is het Instituut voor Kredietmanagement, een onafhankelijke organisatie die
kredietmanagers bij elkaar brengt. Onze missie is dat we willen bijdragen tot de emancipatie en professionalisering van het kredietmanagement bij de ondernemingen. Dat doen we door het organiseren van seminaries en opleidingen, door publicaties en door een netwerk op te bouwen waar kredietmanagers met collega’s ideeën en ervaringen kunnen uitwisselen. IvKM is ook lid van FECMA, de Federation of European Credit Management Associations, en heeft daardoor ook toegang tot een Europees netwerk van Credit managers.
JLT Belgibo
JLT Belgibo
“JLT Belgibo staat voor kwaliteitsadvies aan bedrijven op vlak van risicobeheer en verzekeringsoplossingen.
In het Credit, Political & Security team onderzoeken we uw handelstransacties en projecten, wereldwijd. Alle hieraan verbonden risico’s brengen we samen in kaart: betalings-, politieke en landenrisico’s, deviezenschaarste, contractverbreking, persoonsgebonden veiligheidsrisico’s, garanties die u moet stellen…
Vertrekkend van deze analyse en ondersteund door de ervaring van 185 collega’s in de 4 continenten vinden we de beste, vaak ook unieke oplossing voor u. Deze zal, indien gewenst, ook uw financieringszoektocht faciliteren.
Onze doorlichting kan uw gehele klantenportefeuille betreffen, dan wel één of enkele belangrijke individuele transacties.
U bent van harte welkom op onze stand!”
JooS Consulting
JooS Consulting
FINANCIAL CONSULTANCY OP NIVEAU
Accounting, controlling & supply chain – allemaal processen die cruciaal zijn voor de toekomst van uw bedrijf. Allemaal processen die meer impact hebben als ze in handen liggen van de juiste professionals in finance of accounting. En die brengt JooS Consulting tot bij u.
CREDIT
Schakel onze credit management professionals in om uw debiteurensaldo aan te pakken en zo alle tekortkomingen uit uw cashflow en liquiditeit te halen. Terwijl zij zich ontfermen over uw credit & collection proces, uitgaande en openstaande vorderingen, en de omloopsnelheden, hebt u de tijd om na te denken over wat u met al die vrijgekomen middelen gaat doen.
Justified
Justified
It’s all about solving the legal blackbox and increasing your cash-in. Eindelijk dé oplossing voor je financieel team om het incasso en gerechtelijk invorderingsproces van openstaande facturen op de voet te volgen en te beheren. No more blackbox! +530.000 onbetaalde facturen liepen reeds door het transparant en inzichtelijk invorderingsproces van Justified.
KBC Invoicing Services powered by Soluzio
KPMG
KPMG
KPMG België en zijn 1.000 medewerkers helpen ondernemingen multidisciplinair op het vlak van audit, accountancy, fiscaal en juridisch advies. Daarnaast ondersteunen ze in een brede waaier aan management services: gaande van operationele efficiëntie, cost management tot digitale transformaties, risicobeheer en deal advisory. KPMG telt eveneens meer dan 150 medewerkers die zich specifiek inzetten voor een persoonlijke ondersteuning en adviesverlening van KMO’s met innovatieve tools.
La-on Lawyers
La-on Lawyers
la-on is een innovatief bedrijf dat de lans wil breken voor een beheersbaar kostenmodel in het debiteurenbeheer. De invorderingssector moet meer budgettair gaan denken. Gerechtelijke procedures mogen niet langer een bodemloze investeringsput zijn. Meestal zijn er ook te veel partijen betrokken die efficiëntie in de weg staan. Als invorderingsexpertneemt la-on het voortouw in deze mentaliteitswijziging.
Helaas zijn bedrijven zich vaak onbewust van het belang van een goed debiteurenbeheer. Gelukkig kan de credit controller hierin een belangrijke rol spelen. Samen met hem werkt la-on een strategie uit die ervoor zorgt dat onbetaalde facturen aan minder kosten worden ingevorderd. Bedrijven investeren terecht in cybersecurity, inzetten op het order to cash process is investeren in de financiële veiligheid van een onderneming.
la-on helpt daarom als invorderingsexpert om op een ethische manier onbetaalde facturen te innen. Zo beginnen we altijd met een uitgebreide minnelijke invordering. Blijft de betaling herhaaldelijk uit, dan bekijken we op basis van ons eigen ontworpen algoritme of we overgaan tot een gerechtelijke procedure. Hiervoor won la-on de eerste Credit Management Innovation Award in 2018. Met deze methode behaalt la-on de beste resultaten.
Legal Recovery
Legal Recovery
Legal Recovery is het grootste gestructureerde netwerk van gerechtsdeurwaarders in België. Met een 300-tal medewerkers, een centraal shared services center en met kantoren in alle Belgische arrondissementen biedt Legal Recovery de ideale combinatie van één centraal aanspreekpunt met kwaliteitsvolle lokale dienstverlening én bevoegdheid overal in het land. Dat resulteert in meer transparantie, een lager afschrijfpercentage en kortere doorlooptijden, zowel in B2C als in B2B. Samen met VIRTEO –het community platform voor juridische dienstverleners- en met UnifiedPost -de grootste aanbieder van oplossingen voor elektronische facturatie- biedt Legalrecovery tevens een uniek geïntegreerd end-to-end invoice-to-cash traject.
Legal Square
Legal Square
Legal Square is het nieuwe cloud software platform voor verregaande automatisatie van het invorderingsproces, zowel gerechtelijk als minnelijk. Bepaal zelf wie de betrokken partijen zijn voor jouw invorderingen: jouw intern team, (meerdere) gerechtsdeurwaarders, (meerdere) advocaten, incasso, …
Ga voor de nieuwe, digitale manier van werken, garandeer snellere betalingen en verbeter je cashflow.
Legal Square werkt naadloos samen met o.a. SAP, Odoo, Exact, MS365 (mailbox, taken, to-do’s), Isabel, Ponto, deurwaardersoftware, justitie, … Het platform is in gebruik binnen nutsbedrijven, telecom, zorgsector, gerechtsdeurwaarders, advocaten, …
Vragen? Contacteer ons op info@legalsquare.be of bezoek ons op Credit Expo.
Lexis advocaten
Mail to Pay
Mail to Pay
Mail to Pay is de grondlegger van Debtor Process Automation (DPA). Door jarenlange ervaring in Credit Management te combineren met de laatste innovaties is het Mail to Pay gelukt een platform te ontwikkelen dat direct kan bijdragen aan de financiële gezondheid van een organisatie en haar debiteuren.
Innovatie
Mail to Pay blijft telkens nieuwe innovaties leveren aan haar klanten en relaties. Klanten van Mail to Pay hebben een voorsprong in de domeinen van incasso en betalingstechniek. Mail to Pay heeft in 2018 de Credit Management Innovation Award gewonnen.
Veiligheid
Door terugkerende security tests uit te laten voeren waarborgt Mail to Pay de veiligheid van haar klanten. De gegevens die met Mail to Pay worden verwerkt worden behandeld en gecontroleerd volgens de algemene verordening gegevensbescherming (AVG/GDPR).
Referenties
Mail to Pay is leverancier van een aantal van de meest tot de verbeelding sprekende bedrijven in België en Nederland. Deze situeren zich onder andere In de sectoren van woningcorporaties, energie- en drinkwaterleveranciers, incassobureau, (zorg)verzekeraars en internet-serviceproviders.
Modero Gerechtsdeurwaarders
Modero Gerechtsdeurwaarders
INNOVATIE EN EXPERTISE
Modero is een vooruitstrevend gerechtsdeurwaarderskantoor. De aanpak van Modero is procesmatig en stelt de principes van sociaal verantwoord ondernemen, kostenefficiëntie en transparantie centraal. Innovatieve tools en technieken worden ontwikkeld en aangewend om deze principes maximaal te kunnen realiseren. De combinatie van technologische innovatie en menselijke finesse vormt de essentie van onze uniforme werkwijze.
360-GRADENAANPAK
We hebben veel ervaring met het bieden van oplossingen op maat. Dat kan door het behartigen van het volledige invorderingsproces, door gerichte ondersteuning of door louter advies. De ene klant is de andere niet. Een consument benaderen we anders dan een onderneming die haar schulden niet betaalt. Ook de ene opdrachtgever is de andere niet: voor de ene staat het behoud van de commerciële relatie centraal, voor de andere een snelle invordering, of voor nog anderen de voortzetting van hun maatschappelijke opdracht. Correcte informatie en de juiste begeleiding leiden naar een snellere betaling en werken uiteindelijk kostenbesparend voor klant en opdrachtgever.
GEEN INCASSOKANTOOR
Onze specialisten bekijken elk dossier vanaf de opstart door een juridische bril. Hierbij focussen we eerst op de minnelijke procedure en gaan we pas over tot een gerechtelijke procedure als dat echt nodig is. Al kan het zijn dat snelle gerechtelijke actie soms de enige manier is om tot een betaling te komen. Maar ook dan behouden we het overzicht over het volledige dossier. Het minnelijke en gerechtelijke luik vormen namelijk één geheel. Er gaat geen informatie verloren waardoor we een snellere doorlooptijd kunnen garanderen.
MoretonSmith
MoretonSmith
As International collections experts MoretonSmith specialise in the difficult niche of international debt collection, having built our reputation for results over 2 decades. Located in central London the sheer breadth and depth of our global commercial relationships positions us ideally to pursue international debt in almost any country.
- A network of trusted partners built up over 20 years of successful performance
- Legal worldwide action heavily weighted towards a contingent basis
- International mediation and resolution meetings
- Connections with Embassies across the globe
- All of our work is undertaken on a no recovery no fee basis, we have particular expertise in the Middle East.
MyForce
MyForce
MyForce is een innovatieve speler op het gebied van softwareontwikkeling voor spraaktechnologie, contact centers en marktonderzoek. Conversationele artificiële intelligentie laat toe om efficiënter te werken.Voicebots verhogen je klantentevredenheid en werken kostenbesparend. Stembiometrie vervangt het klassieke wachtwoord en door gesprekken met klanten automatisch te analyseren weet je meteen wat er in het gesprek gezegd wordt.
MyQM
MyQM
MyQM is the leading pure player platform in Quality Monitoring.
Created by contact center professionals, MyQM helps companies focus on the human management of their team, using Quality as a red wire. MyQM is present in 12 countries, after 4 years of existence. Based in Belgium, the platform is available in Flemish, French, English and Spanish.
In Credit management, MyQM already equips several centers in Europe, improving the collection ratio by targeted coaching.
Its recent development in IA allows companies to select more accurately calls to be monitored, based on call agent behaviors (interruptions, blanks, spotted words, …).
Typical implementation time of the MyQM platform is less than 24 hours.
NMG – Nieuwe Media Groep
Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders
Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders
De Nationale Kamer van Gerechtsdeurwaarders (NKGB) is het beroepsorgaan van alle Belgische gerechtsdeurwaarders, kandidaat-gerechtsdeurwaarders en stagiair-gerechtsdeurwaarders. De NKGB is het aanspreekpunt voor de leden van het beroep, verdedigt ze haar belangen, biedt ze permanente vorming aan en bouwt ze continu verder aan de digitalisering van het beroep.
Onguard
Onguard
Onguard is de afgelopen ruim 20 jaar uitgegroeid van een specialist in credit management software naar een marktleider in innovatieve oplossingen op het gebied van order to cash. Het geïntegreerde platform zorgt ervoor dat alle processen in de order to cash keten optimaal op elkaar zijn aangesloten en kritische data gedeeld kan worden. Intelligente tools die naadloos op elkaar zijn aangesloten en samen overzicht en controle in het betalingsproces bieden, en daarnaast bijdragen aan een duurzame klantrelatie. Gebruikers in meer dan 50 landen wereldwijd zetten het Onguard platform dagelijks in voor succesvol management en tastbare resultaten in order to cash en credit management.
Order2Cash
Order2Cash
Order2Cash (een Billtrust oplossing) biedt B2B-bedrijven een soepele integratie van het volledige debiteuren proces, over de gehele onderneming en over de hele wereld. Wij hebben wereldwijd de enige echte totaaloplossing voor kredietscores, online ondertekenen van contracten en documenten, e-facturering, betalingsverwerking, kredietbeheer en wettelijk conforme documentopslag. Alle processen. Eén platform.
PAIR Finance
PAIR Finance
PAIR Finance is een toonaangevende FinTech in Duitsland op het gebied van digitaal debiteurenbeheer. Het bedrijf transformeert de incasso-industrie door debiteurenbeheer duurzaam, digitaal, efficiënt en klantgericht te maken. Dankzij kunstmatige intelligentie, gedragsanalyse en data science zet PAIR Finance een nieuwe standaard in incassobeleid, waarbij zowel zakelijke klanten als consumenten worden ondersteund.
Meer dan 550 bedrijven uit verschillende sectoren werken al succesvol met de incasso-oplossing voor het digitale tijdperk. Het snelgroeiende bedrijf werd in 2016 opgericht in Berlijn en heeft een gerenommeerde private equity investeerder, Pollen Street, als partner. Met ongeveer 250 ervaren medewerkers in Berlijn, Amsterdam en Wenen wordt PAIR Finance geleid door oprichter en CEO Stephan Stricker.
POM
POM
POM helpt organisaties in uiteenlopende sectoren om vlotter, klantvriendelijker en socialer te innen, tegen lagere kosten.
Ons geavanceerde technische platform combineren we met een mensgerichte benadering. Zo kunnen we het slimste betaalproces faciliteren. We verbeteren de performance van bedrijven en maken het betaalproces voor de betaler zo eenvoudig mogelijk.
Met onze slimme software kunnen organisaties makkelijk facturen aanmaken, verzenden en automatisch opvolgen. Dankzij gebruiksvriendelijke betaalmogelijkheden zoals QR-codes en betaallinks, worden meer facturen op tijd betaald.
Tot 40 procent van de debiteuren betaalt binnen 24 uur na de ontvangst van een betaalverzoek van POM. Ook het aantal herinneringen vermindert aanzienlijk, tot 18 procent.
Deze manier van werken zorgt dus voor lagere inningskosten, een hogere inningsgraad, meer klanttevredenheid en een hoger klantbehoud. Bovendien hebben onze klanten de flexibiliteit om hun inningsproces continu bij te sturen.
Onze missie is om een aangename en moeiteloze gebruikerservaring te bieden: gebruik je POM, dan betaal je met een glimlach. Dat maakt ons de preferred partner van meer dan 2000 klanten voor invoice, payment en collection automation.
PROXIMUS
PROXIMUS
Proximus is een telecommunicatie- en ICT-bedrijf met activiteiten in België en op de internationale markten, dat diensten verstrekt aan consumenten, bedrijven en de publieke sector. Via onze merken Proximus en Scarlet zijn wij de voornaamste Belgische leverancier van telefonie-, internet-, televisie- en netwerk-gebaseerde ICT-diensten. Proximus wil een leverancier van digitale diensten worden, die alle personen en alle dingen connecteert zodat mensen beter leven en slimmer werken. Via zijn geïntegreerde vaste en mobiele netwerken van topkwaliteit biedt Proximus overal en altijd toegang tot digitale diensten en gebruiksvriendelijke oplossingen, en tot een brede waaier van multimedia-inhoud. Proximus vormt technologieën zoals Internet of Things (IoT), Big Data, Cloud en Security om tot oplossingen met een positieve impact op mens en maatschappij.
PURPOSE
PURPOSE
Purpose is hét adviesbureau voor maatschappelijke innovatie. Sinds 2010 werken wij aan uiteenlopende vraagstukken voor onze opdrachtgevers uit publieke en private hoek. Soms lopen wij zelf tegen een vraagstuk aan: dan initiëren we een samenwerking met de juiste partners en organiseren we de financiering.
Wij streven naar een evenwichtige maatschappij
Verschillende breuklijnen lopen dwars door de samenleving heen en ze worden steeds dieper. Arm versus rijk, werkend versus werkloos, gezond versus ongezond. De resulterende spanningen zijn zichtbaar voor iedereen. In een evenwichtige maatschappij is geen plaats voor deze breuklijnen. Daar krijgt iedereen een eerlijke kans op goede gezondheidszorg, goed onderwijs, vast werk en een stabiel inkomen. Bij Purpose werken we daarom aan innovatieve oplossingen die hieraan bijdragen.
Eén van onze missies is de transformatie naar ‘Human Centered Collections’ te stimuleren. Het samenbrengen van de diverse stakeholders rond de thematiek van collections/schuldindustrie … daar wil Purpose een drijvende rol in spelen. We ondersteunen organisaties o.a. via een leidraad sociale incasso, de meetlat sociale incasso en de Human Collections Index.
Proximus NXT by RingRing
Proximus NXT by RingRing
Proximus and The Ring Ring Company joined forces in 2014.
Proximus, with its strong brand and vast B2B network, combined with Ring Ring’s agility and expertise in niche services, creates an unbeatable synergy.
From SMS portals to custom solutions, our collaboration delivers unparalleled value.
We combine our strengths to propose intuitive solutions to Proximus’ customers incorporating cutting edge AI Technologies.
By using SMS, Email, Voice, WhatsApp, RCS, … payment reminders at key times, you can significantly improve and accelerate your collection process.
Come and visit our stand to talk about it.
Pulse DC
Pulse DC
Data Calls. Let’s create the ultimate customer journey.
‘Verhoog je betaalconversie en optimaliseer je credit managementproces met waardevolle kennis en inzichten die de Pulse Connected Engine genereert!
Onze focus ligt op het creëren, verzamelen en analyseren van klant- en eventdata, afkomstig uit het credit management traject. Met wetenschappelijke onderbouwde en trefzekere process mining- technologie en artificial intelligence (AI) analyseren en optimaliseren we uw credit management traject op een unieke wijze. Ieder contact moment met uw debiteur is relevant en levert informatie (eventdata).Onze Pulse Connected Engine koppelt verzamelde eventdata aan uw klantdata. Met de resulaten en patronen die dit oplevert, maken we uw credit managementproces slimmer met deep learning. Voortdurende training o.b.v. historische data resulteert in zeer betrouwbare voorspellingen over het wel of niet betalen van facturen en helpt de juiste acties te bepalen.
Ontdek onze mogelijkheden om uw Collection proces (verder) te optimaliseren op stand BE.32!
Quadient
Recovr
Recovr
Recovr is een start-up opgericht in 2018 rond het volgende feit: Ieder jaar gaan duizenden bedrijven failliet, niet omdat ze niet succesvol waren maar omdat ze niet betaald werden voor hun geleverde goederen en diensten. Spijtig genoeg zijn het de KMO’s die het meest onder dit probleem lijden, die geen processen en werknemers beschikbaar hebben om onbetaalde facturen efficiënt in te vorderen. Onze missie is er voor zorgen dat bedrijfsleiders en financiële verantwoordelijken van KMO’s zich geen zorgen meer hoeven te maken over onbetaalde facturen en hun cashflow te verbeteren zodat ze zich kunnen concentreren op wat voor hen het belangrijkst is. Recovr: de tool voor een “End 2 End” opvolging van je onbetaalde facturen.
- 0% commissie op inningen
- Verbonden met jouw boekhoudsoftware
- Automatiseert jouw inningen
- Inclusief een link naar je externe inningspartners
- Sneller betaald, minder moeite
RingRing
RingRing
RingRing biedt snelle en eenvoudige oplossingen aan om betalingsherinneringen automatisch, gemakkelijk en klantvriendelijk op te sturen:
- Keuze tussen één of meerdere kanalen (SMS, automatische oproepen, email…)
- Een verbinding met uw bestaande CRM-, ERP- en Business Intelligence-systemen met behulp van onze standaardtools
- De integratie van payment links in uw schriftelijke communicatie
- Oplossingen op maat: ontwikkeling en integratie aangepast aan uw procedures
- Gedetailleerde statistieken van campagneresultaten en feedback van uw klanten
Meer informatie op www.ringring.be/nl/oplossingen/payment-reminder
S4Dunning
S4Dunning
Het softwarepakket S4Dunning is een applicatie van Collenda waarmee u gemakkelijk uw debiteurenbeheer volledig kan optimaliseren en grip kan houden op uw debiteur gerelateerde processen. De kracht is de eenvoud waarmee zowel complexe inrichtingen als relatief eenvoudige procedures worden ondersteund. Collenda is dé technische koploper op het credit management gebied. Ook voor uw organisatie kan S4Dunning van Collenda vele voordelen bieden. Een aantal van de voordelen zijn, sneller uw facturen betaald krijgen waardoor uw werkkapitaal verbetert, inzicht krijgen in de opvolging via zelf in te richten rapportages en het snel en overal beschikbaar hebben van de informatie omtrent uw openstaande posten. Wij beschikken zelfs over een S4Dunning App zodat u zelf uw buitendienst medewerkers toegang kan geven tot de voor hun relevante informatie. Dit alles is gebouwd met de modernste technieken en conform de strengste veiligheidseisen. Veilig data transport en opslag heeft onze hoogste prioriteit (ISO 27001:2013). U hoeft zich daar geen zorgen over te maken. Overtuig uzelf en bezoek onze stand met nummer 29.
SOA People
SOA People
SOA People : De partner om uw bedrijfsstrategie te realiseren met SAP
SOA People ondersteunt zijn klanten bij de transformatie van hun bedrijf in uitzonderlijk efficiënte, sterk presterende bedrijven.
Als crediteur loopt u altijd financieel risico. Dubieuze schulden, verliezen, financiële geschillen en liquiditeitsproblemen… Om dergelijke problemen het hoofd te bieden heeft SOA People de SAP Credit Management Suite ontwikkeld. Een tool die helpt uw risico’s te minimaliseren en uw resultaten te verbeteren. Met onze Credit Management Suite kunt u verliezen als gevolg van niet ingeloste schulden voorkomen.
Meer info op soapeople.com
STUDIO LEGALE
STUDIO LEGALE
STUDIO | LEGALE is een jong en dynamisch advocatenkantoor (° 2009) met slechts één doel: U snel en pragmatisch bijstaan bij al uw juridische vragen. STUDIO | LEGALE is uw juridische ONE STOP SHOP : u vindt onder één dak verscheidene juridische specialisaties.
STUDIO | LEGALE pakt wanbetalers kordaat aan. Onze ruime ervaring en snelle manier van handelen vergroten uw kansen op een positief resultaat aanzienlijk. Bovendien zorgt ons modern informaticasysteem voor de snelst mogelijke opvolging. U verliest dus geen tijd en wint geld.
Om onze dienstverlening naar u toe te optimaliseren werd immers een samenwerkingsproject opgezet met een gerechtsdeurwaarder. De processen binnen onze beide kantoren werden op mekaar afgestemd om sneller en efficiënter te werken. Door deze directe link tussen advocaat en gerechtsdeurwaarder wordt een belangrijke schakel in het incassoproces geoptimaliseerd, met een hoger rendement tot gevolg.
Kortom, u genereert een hoger percentage binnen uw invorderingsdossiers. Ontdek het voor uzelf (en uw bedrijf) en maak een afspraak met ons kantoor!
Signicat
Signicat
Signicat is Europees marktleider op het gebied van online authenticatie en digitale ondertekening. We zijn actief sinds 2007 en leveren wereldwijde cloud-gebaseerde oplossingen binnen de private en publieke sector.
Onze focus ligt op het optimaliseren van het onboardingsproces van uw klanten door het aanbieden van een optimale gebruikerservaring, in samenhang met geavanceerde technologie voor de beheersing van compliance risico’s.
Onze oplossingen worden gebruikt door banken, financiële dienstverleners, verzekeraars, publieke dienstverleners en bedrijven, uiteenlopend van multinationals tot middelgrote ondernemingen. Zij vertrouwen hun processen op het gebied van authenticatie, digitale ondertekening, identiteitsverificatie en documentarchivering toe aan Signicat.
Symeta
Symeta
De juiste strategische keuze voor je documentprocessen.
Op welke technologieën speel je in om tegemoet te komen aan de communicatienoden van je organisatie? Welke competenties heb je precies nodig? Hoe bereid je je voor op de dalende printvolumes nu elektronische documenten een vlucht nemen?
Als communicatiepartner van Colruyt Group staan we bij Symeta al decennia in voor alle inkomende en uitgaande administratieve documenten. In alle veiligheid. Fysiek én elektronisch. Facturen, loondocumenten, waardepapieren en postverwerking hebben geen geheimen voor ons.
We koppelen een ruim aanbod van slimme oplossingen aan de meest efficiënte top technologie. Tracking op elk document met realtime rapportering. Tevens beschikken we over actieve DRP-sites, zowel in België als in het buitenland.
The Invoice Managers
The Invoice Managers
TheInvoiceManagers.eu verleent professionele externe ondersteuning bij uw facturenbeheer. Wij zorgen ervoor dat uw facturen sneller worden betaald!
Wat levert deze samenwerking u op?
Met onze begeleiding kost uw facturenbeheer u minder dan zonder onze professionele hulp. Die belofte maken wij voor u geheel waar! Dus start nu met TheInvoiceManagers.eu een samenwerking die leidt tot:
- Eerder te worden betaald
- Verbetering van uw liquiditeit
- Verbetering van uw investeringspotentie
- Waardevermeerdering van uw onderneming
- Kostenbesparingen (denk aan minder arbeid huidige facturenbeheer, rentekosten op werkkapitaal en de kosten voor het verzenden van documenten)
“Wij kunnen ons concentreren op onze core business en hoeven ons geen zorgen te maken over de tijdige betaling van onze facturen.”
Patrick Moens Dynamoo biz.
Trends Business Information
Trends Business Information
Wij leggen het vergrootglas op alle vennootschappen en zelfstandigen in België en over de grenzen. Vanuit die kennis bieden we relevante data aan op onze 2 platformen, Trends Top en Trends Pro, of via een oplossing op maat van uw bedrijf.
Samen met u gaan we in ons 360° aanbod op zoek naar wat er bij uw onderneming past. Of het dan gaat om data-integraties, marketingtools, handelsinformatie of zichtbaarheidsformules in onze gespecialiseerde media, voor uw vraag hebben we een passend antwoord.
Wij zijn sterk vertegenwoordigd in de banken, verzekeringen en overheidsector… zelfs 2/3e van de telecomproviders kiest voor Trends Business Information.
Dat vertrouwen gecombineerd met onze aanwezigheid in de Roularta Media Group maakt van ons een betrouwbare partner.
En bovendien verbinden we ondernemers door onze netwerkevents en opleidingen.
TriFinance
TriFinance
Onze dienstverlening is uniek door een nieuwe combinatie van diensten, die advies, tijdelijke ondersteuning en werving & selectie bundelen tot een hoogwaardig en pragmatisch totaalpakket. We leveren geen dikke rapporten maar wel concrete en passende oplossingen.
We zijn ook een vlakke netwerkorganisatie. Vlak, omdat we geloven in ondernemerschap en open communicatie en niet in hiërarchie. Netwerk, omdat we zo snel nieuwe verbindingen kunnen leggen en kennis kunnen delen en aanbieden. Opdrachtgevers profiteren niet alleen van dit netwerk, maar ook van de snelheid en service die hoort bij een kleine onderneming.
Dat kan omdat TriFinance intern uit kleine ‘bedrijfjes’ is opgebouwd: onze Business Units. Van daaruit zetten we onze finance professionals in bij klanten. Het zijn die professionals die de basis van onze filosofie vormen: de Economies of Motivation®. Want hooggemotiveerde mensen zorgen voor de beste resultaten, voor zichzelf en onze klanten.
Triple A Solutions
Triple A Solutions
Triple A is gespecialiseerd in credit control & credit management. Met een team van meer dan 150 credit professionals, van jonge debiteurenbeheerders tot ervaren credit managers, ondersteunen wij bedrijven die nood hebben aan credit specialisten. Via een brede waaier aan credit oplossingen, van zuiver operationele ondersteuning tot opleidingen en credit scans tot het selecteren van credit specialisten, zorgen wij voor een hogere efficiëntie van het debiteurenbeheer en optimalisatie van de cashflow van uw onderneming.
Twikey
Twikey
De afgelopen jaren hebben we een opvallende verschuiving waargenomen in de manier waarop bedrijven hun producten en diensten aanbieden en klanten betalen. De groei van abonnementsdiensten, servicecontracten en loyaliteitsprogramma’s,… die bedrijven gebruiken om klantenbinding te vergroten en een stabiele inkomstenstroom te genereren, valt niet meer te negeren. Steeds meer bedrijven bieden terugkerende betalingsmodellen aan, waarbij klanten regelmatig betalen in plaats van één keer een groot bedrag over te maken. Dit heeft geleid tot een toename van terugkerende betaalmethoden zoals domiciliëring/automatische incasso en recurring credit card. Dit is waar Twikey, als fintechbedrijf, een cruciale rol speelt. Samen met Europese banken werken we al 10 jaar aan het vlot, veilig en volledig geautomatiseerd verwerken van terugkerende betalingen, niet alleen voor grote bedrijven, maar ook voor kleinere ondernemingen die bijvoorbeeld een abonnementsdienst willen aanbieden.
Ufinity
Ufinity
ls business partner in finance begeleiden we bedrijven in de optimalisatie van financiële processen, systemen en human capital.
Als business partner in HR ondersteunen we financiële experts bij de zoektocht naar een nieuwe professionele uitdaging. We brengen de financiële afdeling in topvorm door:
- het optimaliseren van financiële processen en systemen;
- het ontplooien van menselijk kapitaal:
- interim management: we helpen organisaties onmiddellijk uit de nood met een tijdelijke versterking van het financieel team;
- werving en selectie: we nemen de volledige search ter harte naar een nieuwe, vaste financiële collega;
- training en coaching: we zorgen ervoor dat elke financiële professional zich optimaal kan ontplooien.
United Consulting
United Consulting
United Consulting™ is een groep van bedrijven gespecialiseerd in Finance, HR en Supply Chain. Samen creëren we de ideale werkomgeving voor onze consultants. Zo zetten we in op unieke projecten, premium opleidingen, legendarische afterwork events en een gezonde work-life balance. Want persoonlijke groei, dat staat voor ons voorop. En zo laten we ook onze klanten groeien.
Unpaid
Unpaid
Unpaid helpt je bij het innen van jouw onbetwiste en onbetaalde facturen bij andere bedrijven. Unpaid werd ontwikkeld door het Advocatenkantoor De Groote – De Man en heeft als doel bedrijven op een eenvoudige, transparante en snelle manier bij te staan als hun klanten niet betalen. De procedure die wij gebruiken is gebaseerd op de wet op de invordering onbetwiste geldschulden (IOS) uit 2016. Het volstaat om de eenvoudige stappen op onze website te volgen en op minder dan 10 minuten dien je je claim in en gaan wij aan de slag.
Van Noten Gerechtsdeurwaarders
Van Noten Gerechtsdeurwaarders
Of u nu ondernemer, particulier, advocaat… bent, ieder wil zijn projecten zo rendabel mogelijk houden en zijn zaken overzichtelijk behandelen. Geldstromen gaan hierbij elke dag vlot heen en weer. Het is dan niet meer dan logisch dat u uw betalingen zo correct mogelijk wil afhandelen. Anders dreigt een financiële stap achterwaarts voor u en uw bedrijf. Invorderingen en het inschakelen van een gerechtsdeurwaarder zijn een economische realiteit geworden. Bij Van Noten & Partners bieden we u daarbij de nodige ondersteuning. No-nonsense, doelgericht en kordaat : samen gaan we voor een stevige financiële ruggengraat voor iedereen.
Vesting Finance
Vesting Finance
Vesting Finance is het alternatief op de Belgische credit management markt. Wij stellen ons tot doel de bevoorrechte partner te zijn van (middel) grote ondernemingen door end-to-end oplossingen aan te bieden binnen hun credit management proces. Wij ondersteunen onze partners in hun acceptatie proces, servicing, minnelijke en juridische invordering, schuldbewaking en debt sale.
Wij zijn reeds jarenlang partner van ondernemingen binnen de bank- en verzekeringssector, energie, telecom, sociale en zorgsector.
Vesting Finance maakt deel uit van de Arrow Global Benelux, welke op zijn beurt deel is van Arrow Global Group Ltd.
Arrow Global is een Engelse beursgenoteerde onderneming (LSE), opgericht in 2005. Door gebruik te maken van gesofisticeerde analyses verwerven zij kredietportfolios, vooral van banken en andere financiële instellingen zoals bv. kredietkaartmaatschappijen. Arrow Global heeft kantoren in diverse Europese landen (Verenigd Koninkrijk, Portugal, Nederland, België en Frankrijk) en is tevens eigenaar van diverse andere ondernemingen.
Waterfront
Waterfront
INTERIM MANAGEMENT OP NIVEAU
Finance en human resources, logistiek, alle belangrijke management takken in een bedrijf, zeg maar. Daar blinken Waterfront interim managers in uit. Maar bovenal komen integriteit en deontologie op de eerste plaats. Waterfront interim managers streven de hoogste professionele normen na en volgen steeds een ethische gedragscode. Zo onderscheiden onze interim managers zich op alle managementvlakken.
HR, FINANCE & SUPPLY CHAIN
Onze interim managers ontfermen zich over het hr beleid of het financieel beleid van uw organisatie. U rekent op hen om je team recruiters aan te sturen of je accounting afdeling te leiden. Maar evengoed om te luisteren naar uw medewerkers en samen de interne processen te stroomlijnen.