10FORIT
10FORIT
10FORIT helpt bedrijven en organisaties sinds 2007 om optimaal digitaal te communiceren. We zorgen ervoor dat klanten de juiste boodschap op het juiste moment in de juiste tone-of-voice ontvangen via de juiste communicatiekanalen. Dat doen we geautomatiseerd, met behulp van Artificial Intelligence, vanuit ons omnichannel communicatieplatform EEZYCOM via telefoon, voiceberichten, sms, E-mail, WhatsApp en print. Zo zorgen we onder meer dat debiteuren een betalingsherinnering krijgen, patiënten herinnerd worden aan een afspraak en relaties een uitnodiging of speciale aanbieding ontvangen. We verzorgen klantgerichte, geautomatiseerde communicatie voor uiteenlopende organisaties, waaronder woningcorporaties, telecomaanbieders, incassobedrijven en verzekeraars.
AU Group
AU Group
AU Group is the world’s leading broker exclusively specialised in trade receivables.
AU Group supports its clients by the structuring, placement and management of solutions for: protection against debtor’s payment default, financing, political risks, and the managing of trade receivables.
AiVidens
AiVidens
De enige financiële SaaS die kunstmatige intelligentie toepast op uw bedrijfsgegevens om betalingsproblemen van uw klanten te voorspellen, te segmenteren en op te lossen.
Aryza
Aryza
Aryza is een leverancier van end-to-end automatiseringssoftware voor de volledige credit en debt management cyclus. Geautomatiseerde processen voor klant- en kredietacceptatie, debiteurenbeheer en achterstandenbeheer voor kredietverstrekkers, bedrijven, incassokantoren en gerechtsdeurwaarders. Met het schaalbare platform van Aryza kunnen zelfs grote transactievolumes op elk moment efficiënt worden verwerkt. De basis hiervoor is, naast een gedegen expertise, een sterke database, altijd met het doel een positieve impact te hebben op het financiële welzijn van uw klanten. Voor meer informatie kunt u terecht op www.aryza.com
Baker Ing
Baker Ing
Baker Ing International is a leading receivables management provider, consisting of skilled credit professionals who specialise in handling high-value and highly-sensitive accounts receivable. With expertise spanning multiple time zones and languages, we adeptly deliver cash collection services on a global scale.
Our core offerings include First Party Collections, Debt Recovery, and Legal Services, all designed with a strong emphasis on customer service and delivering a value-added experience. Our expert insights set us apart, as our global team possesses a deep understanding of your sector, clients, and the most effective strategies for achieving successful outcomes.
Trust Baker Ing International for unparalleled expertise in managing your complex, high-value receivables and experience the difference that a dedicated, knowledgeable team can make for your business.
Billtrust
Billtrust
Billtrust is de toonaangevende leverancier op vlak van order-to-cash oplossingen en heeft zich altijd gericht op het gemakkelijker maken voor bedrijven om betaald te worden. Ons geïntegreerd, cloud-based AR-platform verbetert de efficiëntie van de klant, laat de omzet groeien en verhoogt de rendabiliteit voor bedrijven in verschillende sectoren. Met z’n Billtrust Collections software biedt het een krachtige tool voor geautomatiseerd debiteurenbeheer en risicomanagement. Het stelt finance professionals in staat om onbetaalde facturen beter op te volgen, helpt credit management teams met een goede set-up en procedures, en geeft de financiële directie te allen tijde een duidelijk overzicht.
BlackLine
BlackLine
Transform and modernize your accounts receivable processes. Streamline your Cash Application and Collections using next-generation intelligent AR automation. Optimize working capital by driving world-class order-to-cash processes and leveraging decision intelligence to drive better business outcomes. BlackLine’s unified AR solutions elevate organizational performance and create capacity by removing manual, error-prone processes and providing critical decision intelligence. For more information please visit: www.blackline.com/accounts-receivable-automation
CreditPeople
CreditPeople
CreditPeople wenst bedrijven te ontzorgen in de Bill 2 Cash area. Dit doen we vanuit volgende pijlers:
Connecting People
> Het werven van medewerkers
> Het plaatsen van tijdelijke medewerkers op freelance basis
> Het aanbieden van Bill 2 Cash as service medewerkers
Driving Process Excellence
Ondersteunen van bedrijven bij het optimaliseren van hun processen binnen de Bill 2 Cash area
Developing Eco-systems
> Bedrijven ondersteunen in de keuze van optimale systeemondersteuning
> Bedrijven ondersteunen bij de implementatie van Bill 2 Cash software
> Het ontwikkelen, uitbouwen en verdelen van een creditmanagementsoftware
Monitizing data
> Bedrijven ondersteunen om vanuit data betere beslissingen te nemen
> Aanbieden van process- & task mining oplossingen
CreditPeople Academy
> Opleiden van medewerkers in de Bill 2 Cash area
> Versterken van financiële awareness
Sociaal verantwoord incasseren
We ondersteunen bedrijven in hun traject om maatschappelijk verantwoord ondernemen ook te realiseren in de Bill2Cash area
Deloitte
Deloitte
Who is Deloitte? World-leading professional services firm, we offer value added services in audit & assurance, risk advisory, accounting, tax & legal, consulting and financial advisory. +6000 dedicated professionals, active in +10 offices throughout the country, take great pride in supporting our clients with multidisciplinary expertise, industry knowledge, and innovative solutions. We offer services to a wide variety of clients, from national and international companies, small, fast-growing and large organizations to public institutions and governmental authorities. Deloitte Accountancy delivers a huge spectrum of accountancy and controlling services to international and SME-clients, as well as fiscal, legal, M&A and business control services to family businesses. From our offices, we anticipate in a flexible way to the needs of our clients by offering them daily custom-made solutions for their company.
EOS Aremas
EOS Aremas
EOS Aremas Belgium is ontstaan uit een Joint Venture tussen Alpha Credit (BNP Paribas Fortis) en de internationale EOS groep (met als kernactiviteit debiteurenbeheer, actief in 25 landen, behorend tot de OTTO groep). Als onderdeel van 2 kapitaalkrachtige groepen beschikken we over een sterke financiële achtergrond en kunnen we beroep doen op een internationaal netwerk van partners. Hierdoor zijn we op snelle tijd uitgegroeid tot een voorname speler in de aankoop en het beheer van invorderingen (B2C en B2B) voornamelijk voor bankproducten, zowel binnen als buiten de BNP Paribas Fortis groep.
EOS Contentia
EOS Contentia
EOS CONTENTIA is vandaag de onbetwiste leider in het beheer en de aankoop van non-bancaire vorderingen. Vorderingen uit de energie-, verzekering-, e-commerce-, telecom- en de gezondheidssector zijn de absolute expertise van Contentia. De vorderingen worden aangekocht, beheerd in naam van de klant of ingevorderd voor rekening van de klant. Daarbij wordt gebruikt gemaakt van een zeer sterke know-how en de allernieuwste technologieën.
FDmagazine
FDmagazine
Financial Director’s magazine is hét vakblad voor de financiële professional. Dit maandblad richt zich heel specifiek naar de financiële beslisser in België. FDmagazine wil de beslisser op de financiële afdeling ondersteunen met informatie over het vak, de financiële gemeenschap en de belangrijke trends, ook internationaal. Met visies van collega’s en diepgaande artikels over uw vakgebied.
ICREDIT
ICREDIT
iCredit is uw partner in het beheer van werkkapitaal en financiële risico’s, meer specifiek uw klantacceptatie, debiteurenbeheer, leveranciersadministratie en thesaurie. We staan voor een kwaliteitsvolle service met een persoonlijke aanpak, vanuit een jarenlang opgebouwde expertise. U kan bij ons terecht voor uw Werving & Selectie, Projectsourcing, Interim management en Outsourcing van debiteurenbeheer. Het is onze missie u bij te staan in uw uitdagingen en u te ontzorgen.
Intrum
Intrum
Met een geschiedenis die meer dan 100 jaar teruggaat, werd Intrum in 2017 het grootste bedrijf voor incasso en credit management ter wereld, na de combinatie van Lindorff en Intrum Justitia. Vandaag doet Intrum zaken in 24 landen in heel Europa. Met meer dan 8000 werknemers die zijn toegewijd om uw bedrijf een boost te geven en uw klanten terug te brengen naar een leven van duurzame uitgaven.
Wanneer we contact opnemen met uw klanten, weten we dat sommigen nog nooit eerder contact hebben gehad met een incassobureau. Ze zijn mogelijk gestresseerd, bang en misschien een beetje in verwarring over wat de aanmaning die ze hebben ontvangen eigenlijk betekent. Onze medewerkers zijn specifiek opgeleid om uw klant te helpen en zijn uitgerust met de tools voor het creëren van een betrouwbare en open dialoog. Ze kunnen de klant op het goede pad begeleiden om hen te helpen hun zaak op te lossen en opnieuw winstgevende klanten voor onze opdrachtgevers te worden.
We praten met de jonge student die vergeten is een factuur te betalen en ??zich afvraagt hoe hij het verschuldigde bedrag kan betalen. We praten met het oudere echtpaar dat achterloopt op hun rekeningen en hulp nodig hebben om prioriteit te geven aan wat eerst te betalen. We praten met de alleenstaande, werkloze moeder die niet weet hoe ze de eindjes aan elkaar moet knopen. Dat is wat we doen. Elke dag.
Wij werken voor bedrijven, organisaties en overheden – groot en klein – in alle sectoren om hen te helpen openstaande factuurbedragen te innen en hun bedrijf te laten groeien. Intrum biedt een brede selectie van diensten, waaronder het incasseren van schulden, kredietinformatie, het kopen van schulden, betalings- en factureringsdiensten en klantinzichten.
Wanneer een opdrachtgever ons een dossier stuurt, weten we dat hij zijn geld snel nodig heeft, op een betrouwbare manier. Even belangrijk is dat hij wil dat zijn klanten naderhand klant blijven. Churn verminderen en klantenvertrouwen bewaren of zelfs herstellen. Bij Intrum zijn we trots op hoe we ethisch ondernemen en hoe we streven naar innovatie en operational excellence in onze sector.
IvKM
IvKM
IvKM vzw is het Instituut voor Kredietmanagement, een onafhankelijke organisatie die
kredietmanagers bij elkaar brengt. Onze missie is dat we willen bijdragen tot de emancipatie en professionalisering van het kredietmanagement bij de ondernemingen. Dat doen we door het organiseren van seminaries en opleidingen, door publicaties en door een netwerk op te bouwen waar kredietmanagers met collega’s ideeën en ervaringen kunnen uitwisselen. IvKM is ook lid van FECMA, de Federation of European Credit Management Associations, en heeft daardoor ook toegang tot een Europees netwerk van Credit managers.
JooS Consulting
JooS Consulting
FINANCIAL CONSULTANCY OP NIVEAU
Accounting, controlling & supply chain – allemaal processen die cruciaal zijn voor de toekomst van uw bedrijf. Allemaal processen die meer impact hebben als ze in handen liggen van de juiste professionals in finance of accounting. En die brengt JooS Consulting tot bij u.
CREDIT
Schakel onze credit management professionals in om uw debiteurensaldo aan te pakken en zo alle tekortkomingen uit uw cashflow en liquiditeit te halen. Terwijl zij zich ontfermen over uw credit & collection proces, uitgaande en openstaande vorderingen, en de omloopsnelheden, hebt u de tijd om na te denken over wat u met al die vrijgekomen middelen gaat doen.
Justified
Justified
It’s all about solving the legal blackbox and increasing your cash-in. Eindelijk dé oplossing voor je financieel team om het incasso en gerechtelijk invorderingsproces van openstaande facturen op de voet te volgen en te beheren. No more blackbox! +530.000 onbetaalde facturen liepen reeds door het transparant en inzichtelijk invorderingsproces van Justified.
La-on Lawyers
La-on Lawyers
la-on is een innovatief bedrijf dat de lans wil breken voor een beheersbaar kostenmodel in het debiteurenbeheer. De invorderingssector moet meer budgettair gaan denken. Gerechtelijke procedures mogen niet langer een bodemloze investeringsput zijn. Meestal zijn er ook te veel partijen betrokken die efficiëntie in de weg staan. Als invorderingsexpertneemt la-on het voortouw in deze mentaliteitswijziging.
Helaas zijn bedrijven zich vaak onbewust van het belang van een goed debiteurenbeheer. Gelukkig kan de credit controller hierin een belangrijke rol spelen. Samen met hem werkt la-on een strategie uit die ervoor zorgt dat onbetaalde facturen aan minder kosten worden ingevorderd. Bedrijven investeren terecht in cybersecurity, inzetten op het order to cash process is investeren in de financiële veiligheid van een onderneming.
la-on helpt daarom als invorderingsexpert om op een ethische manier onbetaalde facturen te innen. Zo beginnen we altijd met een uitgebreide minnelijke invordering. Blijft de betaling herhaaldelijk uit, dan bekijken we op basis van ons eigen ontworpen algoritme of we overgaan tot een gerechtelijke procedure. Hiervoor won la-on de eerste Credit Management Innovation Award in 2018. Met deze methode behaalt la-on de beste resultaten.
Legal Square
Legal Square
Legal Square is het nieuwe cloud software platform voor verregaande automatisatie van het invorderingsproces, zowel gerechtelijk als minnelijk. Bepaal zelf wie de betrokken partijen zijn voor jouw invorderingen: jouw intern team, (meerdere) gerechtsdeurwaarders, (meerdere) advocaten, incasso, …
Ga voor de nieuwe, digitale manier van werken, garandeer snellere betalingen en verbeter je cashflow.
Legal Square werkt naadloos samen met o.a. SAP, Odoo, Exact, MS365 (mailbox, taken, to-do’s), Isabel, Ponto, deurwaardersoftware, justitie, … Het platform is in gebruik binnen nutsbedrijven, telecom, zorgsector, gerechtsdeurwaarders, advocaten, …
Vragen? Contacteer ons op info@legalsquare.be of bezoek ons op Credit Expo.
POM
POM
POM helpt organisaties in uiteenlopende sectoren om vlotter, klantvriendelijker en socialer te innen, tegen lagere kosten.
Ons geavanceerde technische platform combineren we met een mensgerichte benadering. Zo kunnen we het slimste betaalproces faciliteren. We verbeteren de performance van bedrijven en maken het betaalproces voor de betaler zo eenvoudig mogelijk.
Met onze slimme software kunnen organisaties makkelijk facturen aanmaken, verzenden en automatisch opvolgen. Dankzij gebruiksvriendelijke betaalmogelijkheden zoals QR-codes en betaallinks, worden meer facturen op tijd betaald.
Tot 40 procent van de debiteuren betaalt binnen 24 uur na de ontvangst van een betaalverzoek van POM. Ook het aantal herinneringen vermindert aanzienlijk, tot 18 procent.
Deze manier van werken zorgt dus voor lagere inningskosten, een hogere inningsgraad, meer klanttevredenheid en een hoger klantbehoud. Bovendien hebben onze klanten de flexibiliteit om hun inningsproces continu bij te sturen.
Onze missie is om een aangename en moeiteloze gebruikerservaring te bieden: gebruik je POM, dan betaal je met een glimlach. Dat maakt ons de preferred partner van meer dan 2000 klanten voor invoice, payment en collection automation.
PROXIMUS
PROXIMUS
Proximus is een telecommunicatie- en ICT-bedrijf met activiteiten in België en op de internationale markten, dat diensten verstrekt aan consumenten, bedrijven en de publieke sector. Via onze merken Proximus en Scarlet zijn wij de voornaamste Belgische leverancier van telefonie-, internet-, televisie- en netwerk-gebaseerde ICT-diensten. Proximus wil een leverancier van digitale diensten worden, die alle personen en alle dingen connecteert zodat mensen beter leven en slimmer werken. Via zijn geïntegreerde vaste en mobiele netwerken van topkwaliteit biedt Proximus overal en altijd toegang tot digitale diensten en gebruiksvriendelijke oplossingen, en tot een brede waaier van multimedia-inhoud. Proximus vormt technologieën zoals Internet of Things (IoT), Big Data, Cloud en Security om tot oplossingen met een positieve impact op mens en maatschappij.
PURPOSE
PURPOSE
Purpose is hét adviesbureau voor maatschappelijke innovatie. Sinds 2010 werken wij aan uiteenlopende vraagstukken voor onze opdrachtgevers uit publieke en private hoek. Soms lopen wij zelf tegen een vraagstuk aan: dan initiëren we een samenwerking met de juiste partners en organiseren we de financiering.
Wij streven naar een evenwichtige maatschappij
Verschillende breuklijnen lopen dwars door de samenleving heen en ze worden steeds dieper. Arm versus rijk, werkend versus werkloos, gezond versus ongezond. De resulterende spanningen zijn zichtbaar voor iedereen. In een evenwichtige maatschappij is geen plaats voor deze breuklijnen. Daar krijgt iedereen een eerlijke kans op goede gezondheidszorg, goed onderwijs, vast werk en een stabiel inkomen. Bij Purpose werken we daarom aan innovatieve oplossingen die hieraan bijdragen.
Eén van onze missies is de transformatie naar ‘Human Centered Collections’ te stimuleren. Het samenbrengen van de diverse stakeholders rond de thematiek van collections/schuldindustrie … daar wil Purpose een drijvende rol in spelen. We ondersteunen organisaties o.a. via een leidraad sociale incasso, de meetlat sociale incasso en de Human Collections Index.
Recovr
Recovr
Recovr is een start-up opgericht in 2018 rond het volgende feit: Ieder jaar gaan duizenden bedrijven failliet, niet omdat ze niet succesvol waren maar omdat ze niet betaald werden voor hun geleverde goederen en diensten. Spijtig genoeg zijn het de KMO’s die het meest onder dit probleem lijden, die geen processen en werknemers beschikbaar hebben om onbetaalde facturen efficiënt in te vorderen. Onze missie is er voor zorgen dat bedrijfsleiders en financiële verantwoordelijken van KMO’s zich geen zorgen meer hoeven te maken over onbetaalde facturen en hun cashflow te verbeteren zodat ze zich kunnen concentreren op wat voor hen het belangrijkst is. Recovr: de tool voor een “End 2 End” opvolging van je onbetaalde facturen.
- 0% commissie op inningen
- Verbonden met jouw boekhoudsoftware
- Automatiseert jouw inningen
- Inclusief een link naar je externe inningspartners
- Sneller betaald, minder moeite
RingRing
RingRing
RingRing biedt snelle en eenvoudige oplossingen aan om betalingsherinneringen automatisch, gemakkelijk en klantvriendelijk op te sturen:
- Keuze tussen één of meerdere kanalen (SMS, automatische oproepen, email…)
- Een verbinding met uw bestaande CRM-, ERP- en Business Intelligence-systemen met behulp van onze standaardtools
- De integratie van payment links in uw schriftelijke communicatie
- Oplossingen op maat: ontwikkeling en integratie aangepast aan uw procedures
- Gedetailleerde statistieken van campagneresultaten en feedback van uw klanten
Meer informatie op www.ringring.be/nl/oplossingen/payment-reminder
SOA People
SOA People
SOA People : De partner om uw bedrijfsstrategie te realiseren met SAP
SOA People ondersteunt zijn klanten bij de transformatie van hun bedrijf in uitzonderlijk efficiënte, sterk presterende bedrijven.
Als crediteur loopt u altijd financieel risico. Dubieuze schulden, verliezen, financiële geschillen en liquiditeitsproblemen… Om dergelijke problemen het hoofd te bieden heeft SOA People de SAP Credit Management Suite ontwikkeld. Een tool die helpt uw risico’s te minimaliseren en uw resultaten te verbeteren. Met onze Credit Management Suite kunt u verliezen als gevolg van niet ingeloste schulden voorkomen.
Meer info op soapeople.com
STUDIO LEGALE
STUDIO LEGALE
STUDIO | LEGALE is een jong en dynamisch advocatenkantoor (° 2009) met slechts één doel: U snel en pragmatisch bijstaan bij al uw juridische vragen. STUDIO | LEGALE is uw juridische ONE STOP SHOP : u vindt onder één dak verscheidene juridische specialisaties.
STUDIO | LEGALE pakt wanbetalers kordaat aan. Onze ruime ervaring en snelle manier van handelen vergroten uw kansen op een positief resultaat aanzienlijk. Bovendien zorgt ons modern informaticasysteem voor de snelst mogelijke opvolging. U verliest dus geen tijd en wint geld.
Om onze dienstverlening naar u toe te optimaliseren werd immers een samenwerkingsproject opgezet met een gerechtsdeurwaarder. De processen binnen onze beide kantoren werden op mekaar afgestemd om sneller en efficiënter te werken. Door deze directe link tussen advocaat en gerechtsdeurwaarder wordt een belangrijke schakel in het incassoproces geoptimaliseerd, met een hoger rendement tot gevolg.
Kortom, u genereert een hoger percentage binnen uw invorderingsdossiers. Ontdek het voor uzelf (en uw bedrijf) en maak een afspraak met ons kantoor!
Trends Business Information
Trends Business Information
Wij leggen het vergrootglas op alle vennootschappen en zelfstandigen in België en over de grenzen. Vanuit die kennis bieden we relevante data aan op onze 2 platformen, Trends Top en Trends Pro, of via een oplossing op maat van uw bedrijf.
Samen met u gaan we in ons 360° aanbod op zoek naar wat er bij uw onderneming past. Of het dan gaat om data-integraties, marketingtools, handelsinformatie of zichtbaarheidsformules in onze gespecialiseerde media, voor uw vraag hebben we een passend antwoord.
Wij zijn sterk vertegenwoordigd in de banken, verzekeringen en overheidsector… zelfs 2/3e van de telecomproviders kiest voor Trends Business Information.
Dat vertrouwen gecombineerd met onze aanwezigheid in de Roularta Media Group maakt van ons een betrouwbare partner.
En bovendien verbinden we ondernemers door onze netwerkevents en opleidingen.
Twikey
Twikey
De afgelopen jaren hebben we een opvallende verschuiving waargenomen in de manier waarop bedrijven hun producten en diensten aanbieden en klanten betalen. De groei van abonnementsdiensten, servicecontracten en loyaliteitsprogramma’s,… die bedrijven gebruiken om klantenbinding te vergroten en een stabiele inkomstenstroom te genereren, valt niet meer te negeren. Steeds meer bedrijven bieden terugkerende betalingsmodellen aan, waarbij klanten regelmatig betalen in plaats van één keer een groot bedrag over te maken. Dit heeft geleid tot een toename van terugkerende betaalmethoden zoals domiciliëring/automatische incasso en recurring credit card. Dit is waar Twikey, als fintechbedrijf, een cruciale rol speelt. Samen met Europese banken werken we al 10 jaar aan het vlot, veilig en volledig geautomatiseerd verwerken van terugkerende betalingen, niet alleen voor grote bedrijven, maar ook voor kleinere ondernemingen die bijvoorbeeld een abonnementsdienst willen aanbieden.
Unpaid
Unpaid
Unpaid helpt je bij het innen van jouw onbetwiste en onbetaalde facturen bij andere bedrijven. Unpaid werd ontwikkeld door het Advocatenkantoor De Groote – De Man en heeft als doel bedrijven op een eenvoudige, transparante en snelle manier bij te staan als hun klanten niet betalen. De procedure die wij gebruiken is gebaseerd op de wet op de invordering onbetwiste geldschulden (IOS) uit 2016. Het volstaat om de eenvoudige stappen op onze website te volgen en op minder dan 10 minuten dien je je claim in en gaan wij aan de slag.